  • 11. Data: 2011-07-03 17:24:12
    Temat: Re: MasterCard Aliora w Londynie Porażka
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    kowtow <k...@w...pl> napisał(a):

    > Miałem tą watpliwą przyjemnosc placic karta Mastercard Aliora w jednym ze
    > sklepow w Londynie konto walutowe w Funtach.
    > Tzn do zaplaty nie doszlo poniewaz po wprowadzeniu karty do czytnika
    > sprzedawca poinformowal mnie ze pin karty jest zablokowany nie wiem skad to
    > wiedzial bo ja pinu jeszcze nie zdazyłem wpisać

    Ja bym złożył reklamację na wadliwe działanie sprzedawcy a nie banku.
    W końcu nie miałeś karty w lokalnym systemie POLCARD czy innej GALII ;))

    Mam kredytówkę w której zamiana PIN przez net powoduje, iż pierwsza płatność w
    POS generuje fałszywy komunikat BŁEDNY PIN i to 3x pod rząd, dopiero czwarte
    wprowadzenie PIN łączy terminal z "bankiem" i synchronizuje dane. Ale nie jest
    to wina banku, tylko wynik oszczędności sprzedawcy na połączeniach terminala z
    centrum autoryzacyjnym.

    Propozycje innych osób aby nosić 3 karty, to niezły dowcip :))
    To właśnie rozleniwia system. Ma wystarczać jedna karta a jak nie działa, to
    masowe reklamacje i antyreklamy.... a nie karta innego banku/systemu ma
    likwidować problem.

  • 12. Data: 2011-07-03 18:11:52
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To właśnie rozleniwia system. Ma wystarczać jedna karta

    Akurat ostatnio byłem w Londynie i okolicy.
    Polbankowska Era z procesorem działała dobrze nawet w lokalnej kawiarni.
    Co prawda - wszędzie chciała podpisu, a nie PIN-u
    i chyba raz trzeba ją było sczytać z paska, a nie procesora.

    Pzdr

    JKK

  • 13. Data: 2011-07-03 18:55:11
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    brum pisze:

    > moral to jest taki (ten prawdziwy), ze w kraju nosi sie ze soba dwie karty,
    > a za granica trzy;
    > roznych bankow i roznych organizacji, a jedna (ostatnia w kolejnosci) to
    > visa citi

    [No, chyba że Kuba...]

    --
    MiCHA

  • 14. Data: 2011-07-03 19:21:31
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Propozycje innych osób aby nosić 3 karty, to niezły dowcip :))

    Mnie "zlota rybka" jeszcze nigdzie nie zawiodla,
    a bywala ze mna w roznych czesciach swiata
    moze z tego wzgledu az tak mi nie zal tych 38zl/rok ;)

  • 15. Data: 2011-07-04 01:54:53
    Temat: Re: MasterCard Aliora w Londynie Pora?ka
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > Jakie bylo moje zdziwienie po sprawdzeniu na koncie ze mam zablokowana kwote
    > ta z anulownej transakcji.
    > Najadlem sie wstydu w sklepie wydalem ostatnia gotowke i zostalem bez kasy
    > na koncie Pani na infolini poinformowala mnie ?e karta oczywiscie jest
    > aktywna i nie ma pojecia dlaczego tak sie sta?o najprawdopodobniej b?ad
    > terminala i pieniadze zostana odblokowane do 7 dni
    > Moral z tego taki jak tylko zwroca mi pieniadze na konto ( o ile wogole
    > zwroca) likwiduje konto w Aliorze i nie chce ich znac. Tak sobie buduja
    > wizerunek Wyzszej kultury bankowosci siego ma?.

    Może najpierw przeczytaj manual do swojej karty i jak działa transakcja
    kartą, a później pluj na Aliora.

    W którym banku pracujesz trollu?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 16. Data: 2011-07-04 08:00:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > To właśnie rozleniwia system. Ma wystarczać jedna karta a jak nie działa,
    > masowe reklamacje i antyreklamy.... a nie karta innego banku/systemu ma

    Z taką percepcją rzeczywistości zapewne nie masz w życiu zbyt łatwo. :D

    No chyba że to tylko taki bajer na potrzeby Internetu i bycia groźnym
    e-warriorem oflagowującymj się przy każdej okazji.

  • 17. Data: 2011-07-04 08:25:15
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Innymi słowy 'doskonała' karta ;-))
    Szkoda, że nie osobny PIN do każdego kraju :-)

    -----

  • 18. Data: 2011-07-04 21:24:05
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:iur6he$htc$4@usenet.news.interia.pl...

    > Może najpierw przeczytaj manual do swojej karty i jak działa transakcja
    > kartą, a później pluj na Aliora.

    A to moze kolega nam nie-klientom Melonika
    wyjasni jak dziala ta transakcja ? bo siem zaciekawilem :)
    albo prosto - gdzie tkwi problem

  • 19. Data: 2011-07-04 21:31:09
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Z taką percepcją rzeczywistości zapewne nie masz w życiu zbyt łatwo. :D

    Różnego rodzaju instytucje nie mają ze mną łatwo. Zwłaszcza jak mają pocztę
    wewnętrzną albo odpisują na maile. Piszę zawsze kulturalnie.
    Ostateczność, to kontakt na 0800 xxx xxx.
    Nie mam konta w banku, który nie zapewnia choćby 1 z w/w sposobów komunikacji.

    > No chyba że to tylko taki bajer na potrzeby Internetu i bycia groźnym
    > e-warriorem oflagowującymj się przy każdej okazji.

    Nie chodzę po placówkach z kałachem. Nie mam czasu. Jestem e-warriorem poprzez
    komunikację elektroniczną.

    Wiedząc od jakiegoś czasu już, że komunikat na terminalu "Błędny PIN" nie
    oznacza wcale błędnie wprowadzonego PIN przez użytkownika karty - nie miałbym
    pretensji do banku (na miejscu Autora wątku), tylko męczył sprzedawcę.

    Wiem też np.: jeżeli terminal nie czyta od razu chipa z karty, to należy użyć
    paska magnetycznego, poczekać na komunikat o błędzie (chip only czy jakoś tak)
    i wtedy dopiero użyć chipa.