  • Data: 2009-06-06 10:05:48
    Temat: [Mbank] Uważajcie na to ścierwo
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Uważajcie na ten bank bo to jakaś jedna wielka pomyłka....

    Od 3 lat mam konta osobiste i firmowe w tym ścierwie, na koncie firmowym
    dostałem linię debetową, teraz w okresie kiedy inwestuje kase wykorzystałem
    te linie do 80% a tutaj nagle bank 'ciach' i nie ma linii, Dzwonię na te ich
    linie i co się dowiaduje? Nie dostarczyłem im zaświadczenia z zus... tylko
    ja żadnego pisma nie dostałem. Do tego sa telefony, email - mogli zadzwonić
    nawet ivr'em i poprosić o zaświadczenie. Ok więc mówie, że dostarczę -
    tylko niech mi odblokują konto bo własnie wpływa mi tam kasa od
    kontrachentów - zamrozili moją zdolność wypłacalności jakiejkolwiek. Nic -
    kamień w wode. Dobra myśle sobie że miesiąc wcześniej składałem wniosek o
    kredyt gotówkowy tez w mbank na kwotę 50 tys - decyzje miałem pozytywną w
    jeden dzień. Więc dzwonię żeby zrobić refresh z tym że obniżam kwotę do 30k
    aby spłacić ten debet... i co? Pani mi mówi że moja zdolnośc kredytowa to 3k
    zł :) W moich dochodach nic się nie zmieniło od tego czasu.
    I teraz niech mi ktoś powie co to za ścierwo bo logiki w tym nie ma. Przy
    okazji jeśli ktoś może polecić jakiś sensowny bank w którym nie kpią sobie z
    klienta to będe wdzięczny. Z tym bandziorstwem nie chcę mieć nic więcej do
    czynienia....

    Uważajcie - oni swoich klientów mają głęboko gdzieś i może Was to kiedyś też
    tak kopnąć jak mnie.

    Pozdro.
    Hyde