  • 11. Data: 2010-03-22 09:49:48
    Temat: Re: Metastock -The Explorer - szybkie pytanie.
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Nie rozumie jak to wprzód. Przecież przyszłych ticków jeszcze nie ma. Więc
    > jak można wyznaczyć ROC "na przód" ?.
    > Po co istnieje konstrukcja ref( C, +12 )" - jakies to chyba nielogiczne

    To po prostu przesuwa wskaźnik o 12 okresów, więc dla ref(ROC,+12) wartość
    dzisiejsza ROC będzie wyświetlona za 12 okresów (czyli dziś będziesz miał
    wartośc sprzed 12 okresów). To się stosuje do przesuniętych średnich
    ruchomych, DiNapoli takie coś stosuje, np. śrendnią 25 okresową przesuniętą
    o 5 okresów do przodu (dzisiejsza wartość wyprzedza wykres, a dziś masz
    wartośc sprzed 5 dni).
    Dombrek

  • 12. Data: 2010-03-22 09:51:59
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > ruchomych, DiNapoli takie coś stosuje, np. śrendnią 25 okresową
    > przesuniętą o 5 okresów do przodu (dzisiejsza wartość wyprzedza wykres, a

    Eeee... chyba jednak faktycznie coś nie tak...
    Bo jak chcę tak przesunąć srednią to wpisałbym np. Ref(MA(25),-5)... ok,
    popieprzony ten Metas ;)
    Sorry za zamieszanie za szybko odpisałem.
    Dombrek

  • 13. Data: 2010-03-22 10:37:49
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > nie jesteśmy od udzielania ci porad... jakbyś miał legalny soft to support
    > by
    > ci zaraz pomógł...

    Chodzi o to że ja jestem cały czas w fazie "testów" (dostarczyciel
    kapitału.....) i póki co trudno mi powiedzieć na co się zdecydować.
    Gdyby nawet się tak uprzeć to mógłbym się posługiwać darmową (póki co)
    Sakiewką Jerzego Olszewskiego.
    Najprzyjemniejszy w obsłudze jest AMI, ale nie ma tam wszystkiego (z tego co
    się orientowałem) i np. żeby wyświetlić głupi LOP , Bid i Ask Size
    należałoby instalować jakie durne płatne pluginy, które zawsze mogą się
    zwieszać, a które właściwie do niczego nie są potrzebne .....

    Nie wiem, na razie jak już pisałem jestem w fazie testów i nie liczę na
    supporty .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2010-03-22 10:44:57
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >ROC z dnia bieżącego to: roc(C,25,%)

    O to mi sie rozchodziło. Wielkie dzięki (jezeli to zadziała).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2010-03-22 11:57:22
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wstyd powiedziec ale w Turbo Pascalu he he...

    Dlaczego "wstyd" ??? Do dziś używam kilku bardzo skutecznych programów
    napisanych w TP :)

    --
    marfi

  • 16. Data: 2010-03-22 13:26:03
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-03-22 12:57, marfi wrote:
    > Dlaczego "wstyd" ??? Do dziś używam kilku bardzo skutecznych programów
    > napisanych w TP :)

    Doposz do tego jakis wraper w javie i serwuj jako webservice - bedziesz
    znowu na topie :-)

    Pozdro

    Maseł