  • 21. Data: 2007-05-04 19:55:27
    Temat: Re: Może głupie - pytanie
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 3 May 2007 21:35:47 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > Dlaczego "winny" ? Po prostu tak jest.

    Wydaje mi się, że bez cichej zgody PKO(BP) taka sytuacja nie byłaby
    możliwa.
    O ile w okresie międzywojennym to podobieństwo nazw było prawdopodobnie
    celowe i uzasadnione, to w obecnej sytuacji gdy oba banki działają na
    tym samym rynku, uważam to za niedopuszczalne.

    > A zwalanie tego na "komunistyczną mentalnośc"[2] panującą w tym banku[1] i
    > Bóg wie co jeszcze, jest śmieszne.

    Nic takiego nie pisałem.
    Zarzuciłem bankowi tylko celowe zaciemnianie sytuacji.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof