eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - OSTRZEŻENIE przed promocyjnymi płatnościami kartą.MultiBank - OSTRZEŻENIE przed promocyjnymi płatnościami kartą.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: MultiBank - OSTRZEŻENIE przed promocyjnymi płatnościami kartą.
    Date: Tue, 24 Feb 2004 12:07:43 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 66
    Message-ID: <c1fbbu$8g5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.138.36
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1077620927 8709 195.117.138.36 (24 Feb 2004 11:08:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Feb 2004 11:08:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:287326
    [ ukryj nagłówki ]

    Postanowiłem zrobić zakupy w www.merlin.com.pl korzystając z promocji
    polegającej na rabacie 5% przy zakupach opłacanych kartą MultiBanku.

    Złożyłem zamówienie, na karcie pojawiła się blokada 110,00 złotych (101,50
    zł za towar i 8,50 za przesyłkę) i spokojnie czekałem na realizację
    zamówienia.

    Przed wysyłką zamówienia, okazało się że nie skorzystam z darmowej
    przesyłki, bo wartość zamówienia nie przekroczyła 100,00 złotych (RABAT!!!).
    Zapytałem mailem dlaczego nie mogę skorzystać z darmowej przesyłki.
    Otrzymałem odpowiedź:

    "Dziekuje za nadeslana korespondencje. Warunki promocji 100 za 100 wyliczane
    sa przez nasz system, dla ktorego kazda kwota ma taka sama wartosc. Do
    osiagniecia progu darmowej wysylki zamowienia o wartosci 100 zl
    brakowalo Panu 3,57 zl. Zgodnie z regulaminem promocji nie mial Pan prawa do
    darmowej wysylki. Majac na uwadze fakt, ze niewiele Panu brakowalo do
    uzyskania
    prawa gratisowej wysylki, wyjatkowo zwrocimy koszt wysylki zamowienia na
    konto Pana karty kredytowej. (...)"

    Wkurzyłem się jak jasna cholera i odpaliłem:

    "Dziękuję za odpowiedź. Nie chcę być przez Państwa traktowany jako
    naciągacz: <<(...) Zgodnie z regulaminem promocji nie mial Pan prawa do
    darmowej
    wysylki.(...)>> Zamówiłem 3 pozycje za łączną kwotę 101,50 złotych
    (101,50>100,00, tak?!). Do wartości zamówionych towarów został dodany koszt
    przesyłki 8,50 zł. Na karcie została zablokowana kwota 110,00 złotych - taka
    sama jak na
    potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji wydrukowanym z Internetu.

    Wraz z otrzymaną dzisiaj przesyłką otrzymałem fakturę, na której zostały
    podane ceny po uwzględnieniu 5% rabatu. Wysyłając zamówienie tych cen
    nie znałem, a już tym bardziej nie miałem pojęcia że według tych cen będzie
    liczona wartość zamówienia upoważniająca do bezpłatnej przesyłki, stąd
    poprzedni mail.

    Jest mi przykro, że zostałem potraktowany jak naciągacz, a nie uczciwy
    klient. Wprawdzie szanuję każdy grosz, ale proszę nie dokonywać mi
    zwrotu za przesyłkę na kartę płatniczą. 8,50 a honor? Wybieram honor! Honor
    jest
    mi droższy od pieniędzy. Państwu zostawiam pieniądze i przeświadczenie o
    swojej racji."

    Jakby tego było mało, z zablokowanej kwoty pobrano 103,94 zł, a blokada (w
    całości) na rachunku nadal istnieje i do 14. marca mogę mieć zablokowane na
    koncie 110,00. Według MultiLinki jeżeli kwota ściągnięta z blokady jest
    mniejsza od kwoty blokady to blokada zostaje. Złożyłem reklamację i mam
    czekać 30 dni na jej rozpatrzenie przez MultiBank.

    Wnioski:
    1. W promocji zapłaciłem więcej niż bez promocji.
    2. Straciłem czas na telefony, maile, wyjaśnienia.
    3. Zostałem potraktowany jak naciągacz.
    4. Zapłaciłem za zrealizowane zamówienie, ale i tak na koncie przez miesiąc
    mam
    zablokowane 110,00 złotych.

    Do d*** z takimi promocjami. Kartę MultiBanku chowam na sam dół portfela.

    Serdecznie pozdrawiam
    Adam Gentler



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1