eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki<Multibank> Mam wrazenie...<Multibank> Mam wrazenie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: <Multibank> Mam wrazenie...
    Date: Thu, 7 Jan 2010 13:15:19 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 28
    Message-ID: <hi4j78$gn4$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1262866472 17124 87.239.217.30 (7 Jan 2010 12:14:32 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jan 2010 12:14:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-EsetScannerBuild: 6348
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:514886
    [ ukryj nagłówki ]

    ... że na sprawność z jaką jestem obsłużony pracuje wiele osób.

    Oferta Aquarius (czyli niby o podwyższonym standardzie).

    Reklamacja złożona na Multilinii w dniu 13 listopada, dotycząca niewielkiej
    kwoty (poniżej 50 zł), a dokładniej uruchomienia na karcie kredytowej usługi
    płatnych wyciągów papierowych oraz jakiegoś ubezpieczenia od niczego,
    naliczanego od kwoty zadłużenia na wyciągu (a karta akurat jest dość
    intensywnie używana).

    Po 30 dniach mail z Multibanku: przepraszamy, że tak długo rozpatrujemy
    reklamację.

    Po około 40 dniach, mój mail do Multibanku: czy mogę jakoś pomóc bankowi w
    szybszym rozpatrzeniu reklamacji itd., bo martwię się o nich, że zajmuje im
    ona aż tyle czasu? Odpowiedź Multibanku w ciągu kilku godzin, że dopisują
    moje uwagi do treści reklamacji.

    Po około 55 dniach, mój kolejny mail do Multibanku: co z moją reklamacją?
    Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony Multibanku od ponad 24 godzin.

    Rewelacja. Bodajże Mithos kiedyś pisał, że wprawdzie w oddziałach bywa
    różnie, ale na Multilinii przy tej ofercie jest zawsze OK. Okazuje się, że
    jednak nie zawsze, choć trudno ustalić na ile jest to skutkiem działań osoby
    bezpośrednio rozwiązującej tę reklamację, nie znam wewnętrznych procedur
    banku.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1