-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
.pl!not-for-mail
From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: <Multibank> Mam wrazenie...
Date: Thu, 7 Jan 2010 13:15:19 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 28
Message-ID: <hi4j78$gn4$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1262866472 17124 87.239.217.30 (7 Jan 2010 12:14:32 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jan 2010 12:14:32 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
X-EsetScannerBuild: 6348
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:514886
[ ukryj nagłówki ]... że na sprawność z jaką jestem obsłużony pracuje wiele osób.
Oferta Aquarius (czyli niby o podwyższonym standardzie).
Reklamacja złożona na Multilinii w dniu 13 listopada, dotycząca niewielkiej
kwoty (poniżej 50 zł), a dokładniej uruchomienia na karcie kredytowej usługi
płatnych wyciągów papierowych oraz jakiegoś ubezpieczenia od niczego,
naliczanego od kwoty zadłużenia na wyciągu (a karta akurat jest dość
intensywnie używana).
Po 30 dniach mail z Multibanku: przepraszamy, że tak długo rozpatrujemy
reklamację.
Po około 40 dniach, mój mail do Multibanku: czy mogę jakoś pomóc bankowi w
szybszym rozpatrzeniu reklamacji itd., bo martwię się o nich, że zajmuje im
ona aż tyle czasu? Odpowiedź Multibanku w ciągu kilku godzin, że dopisują
moje uwagi do treści reklamacji.
Po około 55 dniach, mój kolejny mail do Multibanku: co z moją reklamacją?
Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony Multibanku od ponad 24 godzin.
Rewelacja. Bodajże Mithos kiedyś pisał, że wprawdzie w oddziałach bywa
różnie, ale na Multilinii przy tej ofercie jest zawsze OK. Okazuje się, że
jednak nie zawsze, choć trudno ustalić na ile jest to skutkiem działań osoby
bezpośrednio rozwiązującej tę reklamację, nie znam wewnętrznych procedur
banku.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.01.10 12:26 RobertS
- 07.01.10 12:31 MarekZ
- 07.01.10 12:55 RobertS
- 07.01.10 13:07 MarekZ
- 07.01.10 13:10 MarekZ
- 07.01.10 13:42 Marcepan
- 07.01.10 13:45 MarekZ
- 07.01.10 19:52 RobertS
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?