eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki<Multibank> Mam wrazenie...<Multibank> Mam wrazenie...
  • Data: 2010-01-07 12:15:19
    Temat: <Multibank> Mam wrazenie...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ... że na sprawność z jaką jestem obsłużony pracuje wiele osób.

    Oferta Aquarius (czyli niby o podwyższonym standardzie).

    Reklamacja złożona na Multilinii w dniu 13 listopada, dotycząca niewielkiej
    kwoty (poniżej 50 zł), a dokładniej uruchomienia na karcie kredytowej usługi
    płatnych wyciągów papierowych oraz jakiegoś ubezpieczenia od niczego,
    naliczanego od kwoty zadłużenia na wyciągu (a karta akurat jest dość
    intensywnie używana).

    Po 30 dniach mail z Multibanku: przepraszamy, że tak długo rozpatrujemy
    reklamację.

    Po około 40 dniach, mój mail do Multibanku: czy mogę jakoś pomóc bankowi w
    szybszym rozpatrzeniu reklamacji itd., bo martwię się o nich, że zajmuje im
    ona aż tyle czasu? Odpowiedź Multibanku w ciągu kilku godzin, że dopisują
    moje uwagi do treści reklamacji.

    Po około 55 dniach, mój kolejny mail do Multibanku: co z moją reklamacją?
    Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony Multibanku od ponad 24 godzin.

    Rewelacja. Bodajże Mithos kiedyś pisał, że wprawdzie w oddziałach bywa
    różnie, ale na Multilinii przy tej ofercie jest zawsze OK. Okazuje się, że
    jednak nie zawsze, choć trudno ustalić na ile jest to skutkiem działań osoby
    bezpośrednio rozwiązującej tę reklamację, nie znam wewnętrznych procedur
    banku.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1