    From: "Andrzej" <a...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: NORDEA ostrzeżenie dla klientów NORDEA
    Date: 25 Oct 2003 15:18:28 +0200

    Ostrzegam obecnych i przyszłych klientów NORDEA banku przed totalną
    niekompetencją pracowników tego banku.
    Z powodu nienajlepszych układów z żoną posiadałem konto w LG Petto Banku i było
    wszytsko ok. Adres korespondencyjny był adresem rodziców tak żeby żona nie
    widziała o tym koncie. Po przejęciu przez Nordea banku LG zamknąłem ten
    rachunek bo oferta stała się żenująco kiepska co szanownym grupowiczom nie
    muszę zapewne tłumaczyć. Bank jednak nie zauważył że zamknąłem konto bo jak
    wróciłem wczoraj do domu żona spytała mnie dlaczego nic nie wie o koncie w
    Nordea banku. Co było potem nie muszę pisać - poprostu wojna. Ci kretyni
    przysłali mi pin do karty płatniczej na ADRES ZAMELDOWANIA stawiając na włosku
    moje małżeństwo.
    Przy okazji pytanie do grupowiczów czy ktoś zna się troszkę na prawie i czy ma
    jakiś pomysł co z tym zrobić - czy mogę jakoś z nimi walczyć o jakieś
    zadośćuczynienie??
    Pozdrawiam grupę z wyjątkiem kierownictwa i pracowników Nordea - z wami chyba
    spotkam się w sądzie.