eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNajmniej klopotliwa KK [w momentach trudnych]Re: Najmniej klopotliwa KK [w momentach trudnych]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-fra1.dfn.de
    !news0.de.colt.net!newsfeed.cw.net!cw.net!news-FFM2.ecrc.de!newsfeed00.sul.t-on
    line.de!t-online.de!newsfeed.freenet.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.
    at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Tomek" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <e0eood$j7o$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Najmniej klopotliwa KK [w momentach trudnych]
    Date: Thu, 30 Mar 2006 08:46:47 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Message-ID: <9a7bf$442b7ed2$540a9409$21725@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 34
    NNTP-Posting-Host: 84.10.148.9 (84.10.148.9)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Mar 2006 08:46:42 +0200
    X-Trace: 9a7bf442b7ed2f1af31ac21725
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:381785
    [ ukryj nagłówki ]

    > chodzi mi o opinie osob, ktorym sie cos zlego
    > przytrafilo i bank nie stwarzal wtedy problemow.

    Mam pozytywne doswiadczenia z karta Citibanku. Oto przyklady:

    - na wyciagu pojawila sie ewidentnie nie moja transakcja z Sao Paolo na
    rownowartosc okolo 3000 PLN (zawarta w dniu, kiedy ja i karta bylismy w
    Polsce). Telefon do Citi, natychmiast zdjeli kwote transakcji. Przyslali
    formularz reklamacyjny, ktory wypelnilem i odeslalem (dolaczyli nawet
    koperte zwrotna z oplaconymi oplatami pocztowymi). Po jakims czasie
    przyslali mi kopie slipa (o dziwo - z terminala elektronicznego) z
    ewidentnie nie moim podpisem. Oswiadczylem, ze to nie moj podpis i to
    definitywnie zamknelo sprawe

    - hotel w USA podwojnie mnie obciazyl za nocleg (kwota okolo 60 dolarow).
    Telefon, zdjecie obciazenia, formularz - i sprawa dla mnie zamknieta

    - zawieralem transakcje internetowa na okolo 300 euro. Pod koniec procesu
    zakupu pojawil sie komunikat o bledzie i ze transakcja nie zostala zawarta.
    No to ja jeszcze raz - tym razem skutecznie. Dostalem od uslugodawcy jednego
    maila z potwierdzeniem. Tymczasem na rachunku karty mialem dwa obciazenia.
    Znowu telefon, zdjecie kwoty, formularz. W miedzyczasie uslugodawca sam
    zorientowal sie, ze mnie obciazyl podwojnie i dokonal zwrotu, w wyniku czego
    nie mialem zadnego obciazenia za rzeczona usluge. Jak to zobaczylem, to
    zadzwonilem do Citi i wycofalem reklamacje (bo do zaplacenia raz za usluge
    sie poczuwalem) i obciazenie znowu sie pojawilo. Co prawda razem z odsetkami
    (tylko od kwoty rzeczonej transakcji), bo w miedzyczasie minal termin splaty
    zadluzenia na karcie.

    Byc moze bylo cos jeszcze, ale na pewno nic co wiazaloby sie z jakimis
    stratami z mojej strony.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1