  • Data: 2004-08-10 06:34:04
    Temat: Neste A24 i KK mBanku - blokady
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Wiem, ze było już o tym na grupie, ale może jeszcze raz odgrzeję sprawę :).
    Ostatnio sporo tankuję na Neste A24 i płacę KK mBanku i mam coraz więcej
    blokad, które wiszą sobie i nie znikają. Kwoty za zatankowane paliwo znikają
    z listy blokad, a nadwyżki - różnice między deklarowaną kwotą, a
    wykorzystaną wiszą dalej.Są to blokady na kwoty, za które NIE zatankowałem
    paliwa. Pewnie i te blokady niedługo znikną, ale w sumie czemu wogóle
    powstają i czemu nie znikają wraz z rozliczeniem podstawowej kwoty. Przy
    częstym tankowaniu znacząco pomniejszają limit karty.
    Czy to wina systemu transakcyjnego mBanku, ich karty, czy też Neste ...?
    Jak macie z innymi kartami z innych banków, bo pamiętam, że z VE mBanku nie
    było takich problemów?

    Pozdrawiam
    Robert Wicik