  • 1. Data: 2008-03-13 21:15:29
    Temat: "Niedostępność systemu Polbank24"
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    "Szanowni Państwo, Informujemy, że aby rozwijać możliwości naszych
    systemów i zwiększać wygodę korzystania z naszych usług, przeprowadzamy
    konieczne testy nowych rozwiązań systemowych. W związku z tym, system
    Bankowości internetowej Polbank24 będzie niedostępny od godz. 23:00 dnia
    15 marca 2008 (sobota) do godziny 5:00 dnia 16 marca 2008 r.
    (niedziela). Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy."

  • 2. Data: 2008-03-13 21:16:18
    Temat: Re: "Niedostępność systemu Polbank24"
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Sarpedon pisze:

> [...]
    > 15 marca 2008 (sobota) do godziny 5:00 dnia 16 marca 2008 r.
    > (niedziela). Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy."

    obstawiacie ze vista bedzie obslugiwana? jak dla mnie to marne szanse :)

  • 3. Data: 2008-03-14 02:25:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Mar, 22:16, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:
    > Sarpedon pisze:

    > obstawiacie ze vista bedzie obslugiwana? jak dla mnie to marne szanse :)

    Moze udostepnia podglad transakcji KK?

  • 4. Data: 2008-03-14 07:02:04
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    krzysztofsf pisze:

    > Moze udostepnia podglad transakcji KK?

    Wczoraj koło 17 w ogóle nie działał, wyświetlał ten komunikat o
    planowanych zmianach i jakieś komunikaty błędów serwera. Na infolinii
    nie wiedzieli czy Vista będzie obsługiwana po tych zmianach.

    Sebastian

  • 5. Data: 2008-03-14 21:31:46
    Temat: Re:
    Od: " lechu" <l...@N...gazeta.pl>

    Sarpedon <f...@b...cy> napisał(a):

> [...]
    > 15 marca 2008 (sobota) do godziny 5:00 dnia 16 marca 2008 r.
    > (niedziela). Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy."

    Czy może jest nadzieja na zakładanie lokat przez internet?
    lechu