  • 1. Data: 2008-03-13 20:21:56
    Temat: sesje elixir i brak kasy
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    witam,
    W dniu dzisiejszym przed godz. 15 zleciłem przelew (zrealizowany - zabrali
    pieniądze z konta) z banku millenium do banku Multibank.
    Wg http://www.money.pl/banki/elixir/ ostatnia sesja wychodząca w Millennium
    jest o 16,00 a przychodzaca w Multibanku o 18,15.
    Dlaczego nie mam pieniędzy na koncie w Multibanku?

  • 2. Data: 2008-03-13 20:38:58
    Temat: Re: sesje elixir i brak kasy
    Od: "rav" <r...@u...wp.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Millennium jest o 16,00 a przychodzaca w Multibanku o 18,15.
    > Dlaczego nie mam pieniędzy na koncie w Multibanku?

    Ostatnia sesja w Millennium jest dla dyspozycji złożonych do godz. 14.30
    http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/klienci
    _indywidualni/faq/?_f=8038$

  • 3. Data: 2008-03-13 22:04:40
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego nie mam pieniędzy na koncie w Multibanku?

    Nie wyszły z Mille. Do 12:00 II sesja, do 14:30 III sesja. Z zegarkiem w
    ręku.

    marekz

  • 4. Data: 2008-03-13 23:29:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    JerzyR pisze:

    > Dlaczego nie mam pieniędzy na koncie w Multibanku?

    A co mają sesje "elixiru" wew. banku do rzeczywistych sesji w
    KIRze ????

    6008

  • 5. Data: 2008-03-14 09:37:25
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Dlaczego nie mam pieniędzy na koncie w Multibanku?

    bez względu na sesje rozliczeniowe taki przelew powinien dotrzeć do 1 dnia
    roboczego
    czyli teoetycznie nawet jeżeli wysłałbyś go pierwszą sesją i dotarłby w
    dniu następnym to nie masz
    prawa do reklamacji...

    pozdr.

    ps
    przerabiałem to ostatnio jak walczyłem ze spłatą kk

  • 6. Data: 2008-03-14 11:40:23
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

> [...]
    > roboczego
    > czyli teoetycznie nawet jeżeli wysłałbyś go pierwszą sesją i dotarłby w

    Czyżby? Ja słyszałem (w banku), że bank ma 48 godzin na zaksięgowanie
    przelewu przychodzącego, mimo że zazwyczaj robi to dużo szybciej.
    Czyli przelew mógłby iść 48 godz. + czas przed sesją.

  • 7. Data: 2008-03-14 12:11:25
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Czyli przelew mógłby iść 48 godz. + czas przed sesją.

    dzisiaj po 12,00 pieniądze były już na koncie w Multibanku:)

  • 8. Data: 2008-03-15 23:57:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JerzyR" 4...@n...home.net.pl

    > dzisiaj po 12,00 pieniądze były już na koncie w Multibanku:)

    Z datą wczorajszą czy dzisiejszą?

    --

  • 9. Data: 2008-03-16 23:29:09
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Z datą wczorajszą czy dzisiejszą?

    dzisiejszą a wczoraj zeszła kwota z Millenium:(

  • 10. Data: 2008-03-17 22:14:26
    Od: u...@c...com.pl

    na http://sesje-elixir.pl znajdziesz odpowiedż.