  • 1. Data: 2008-11-04 18:49:21
    Temat: Nowa KK Lucas - 5% zwrotow
    Od: sorden <s...@w...pl>

    wlasnie mignal mi w tv spot lukas banku z K gdzie gwarantuja 5% zwrotow z
    operacji w sklepach spozywczych i stacjach benzynowych. na stronie banku
    ani slowa. Ktos cos wie ? ;]

    --
    in

  • 2. Data: 2008-11-04 18:59:08
    Temat: Re: Nowa KK Lucas - 5% zwrotow
    Od: sorden <s...@w...pl>

    sorden wrote:

    > wlasnie mignal mi w tv spot lukas banku z K gdzie gwarantuja 5% zwrotow z
    > operacji w sklepach spozywczych i stacjach benzynowych. na stronie banku
    > ani slowa. Ktos cos wie ? ;]

    ok, mam:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Program-lojalnosciow
    y-i-karta-kredytowa-
    Furora-1856627.html

    --
    in

  • 3. Data: 2008-11-04 20:22:35
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    sorden pisze:
> [...]

    Po rozstaniu z bankiem staram sie o nim zle nie mowic ale...
    ta siec partnerow jest taka jak jej lokata belkowa,wieloominutowe
    kolejki,oplaty za prowadzenie kont internetowych itd......
    Do du....y.

  • 4. Data: 2008-11-04 20:59:00
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "sorden" wrote in message

    > ok, mam:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Program-lojalnosciow
    y-i-karta-kredytowa-
    > Furora-1856627.html

    Od 3 listopada do konca stycznia 2009 roku trwac bedzie
    promocja LUKAS Banku
    Kazdy klient moze w ten sposób zebrac w okresie promocji maksymalnie
    200 e-Zlotówek (czyli za zakupy o lacznej kwocie max. 4 tysiecy zlotych)
    ;)
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2008-11-04 21:24:33
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik sorden napisał:
    > wlasnie mignal mi w tv spot lukas banku z K gdzie gwarantuja 5% zwrotow z
    > operacji w sklepach spozywczych i stacjach benzynowych. na stronie banku
    > ani slowa. Ktos cos wie ? ;]

    Ja widziałem reklamy na wózkach zakupowych w Kauflandzie w mojej wiosce.
    Trochę mię to zdziwiło, bo spodziewałbym się tam raczej reklam
    kobrandowej Visy z eurobanku ;-)

    Przemek

  • 6. Data: 2008-11-04 21:31:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    szkoda, że tylko do końca stycznia te 5% zwrotu ;-(
    nie lubię promocji, które tak szybko się kończą...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-11-05 04:53:58
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > szkoda, że tylko do końca stycznia te 5% zwrotu ;-(
    > nie lubię promocji, które tak szybko się kończą...

    dokladnie, troche za krotko i selektywnie,
    chyba lepiej zostac przy electronie z bzwbk i zgarniac 1% od wszystkich
    wydatkow

  • 8. Data: 2008-11-05 04:54:25
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > dokladnie, troche za krotko i selektywnie,
    > chyba lepiej zostac przy electronie z bzwbk i zgarniac 1% od wszystkich
    > wydatkow

    Albo GE KK zakupowa 1,5%

  • 9. Data: 2008-11-05 06:27:58
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Szymon wrote:

    > Albo GE KK zakupowa 1,5%

    Albo - na paliwo - autokarta 2.5%

    --
    in

  • 10. Data: 2008-11-05 06:50:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Albo - na paliwo - autokarta 2.5%

    ale zeby ja miec trzeba zaplacic 85zl/rok, wiec jednak mniej wychodzi niz
    2,5%
    i max 25zl/m-c