  • 1. Data: 2008-11-04 17:51:51
    Temat: Wbk limit na konice-ciekawostka
    Od: " dragomir" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jako ze jestem zwiazany z tym bankiem od 8 lat dostalem w ofercie limit na
    konice do 15tys za obroty itp. Skorzystalem z tego na kw. 3tys poniewaz
    zmienilem prace i chwilowo nie mialem ( a moze mialem?) zdolnosci kredytowej,
    pozatym potrzebowalem szybko kasy a i na 3 miesiace nie chcialo brac mi sie
    kredytu ( jeden juz mam spalcany regularnie) Co ciekawe w umowie zapisane
    jest ze jak nie bedzie udokumentowanych wplywow w wysokosci 2500 netto to
    moga wypowiedziec umowe. Ciekawostka ze do przydzielenia mi limitu
    posilowali sie danymi ze starego zakladu pracy ( zarobki 1.6 tys netto) a w
    nowej jest ciut lepie. Ciekawe co bedzie dalej, ja wszystko splacam
    regularnie bo mnie na to stac tylko pytanie dlaczego mi udzielilu skoro
    teretycznie za miesac moga mi go wypowiedziec:)