  • 21. Data: 2009-09-10 13:30:31
    Temat: Re: Nowa TOiP eGetin
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 15:12:51 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Ta nieaktywna karta jest widoczna w systemie?

    No poszukałem i rzeczywiście jest w systemie jako "nieaktywna".

    Xenocide

  • 22. Data: 2009-09-10 13:59:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wiatrak" news:h8ajcm$imq$1@node1.news.atman.pl

    > Karta nieaktywna jest widziana w systemie. Moja karta była widziana w
    > systemie zaraz po podpisaniu umowy e-getina, przed jej otrzymaniem pocztą.
    > Gdy ja tylko dostałem, zaraz zwróciłem bez aktywacji. Dopiero wtedy
    > zniknęłą.

    Rozumiem, że ciągle rozmawiamy o KK - u mnie debetówka również była widoczna
    zaraz po podpisaniu umowy o e-getin.
    Przed chwilą logowałem się na konto - póki co spokój. Oby mi tego g... nawet
    nie wysyłali bo nie ręczę za siebie! :)

  • 23. Data: 2009-09-10 14:00:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h8av1n$bnm$1@inews.gazeta.pl

    > No poszukałem i rzeczywiście jest w systemie jako "nieaktywna".

    Getin sięgnął niżej niż 7 metrów pod powierzchnią mułu! Zaczynam skreślać
    dni do pożegnania się z nimi. :)

  • 24. Data: 2009-09-10 17:24:43
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Sep 10, 4:00 pm, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    wrote:

    > Getin sięgnął niżej niż 7 metrów pod powierzchnią mułu! Zaczynam skreślać
    > dni do pożegnania się z nimi. :)

    Nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałeś, ale mi chodzi o debetówkę.
    Kredytówki jak na razie, jeszcze nie widać, jeszcze ;)
    Ale praktyka taka sama. Pamiętam, że chciałem ojcu założyć tylko KO,
    aby sobie coś tam przyoszczędził. Okazało się, że bez ROR się nie
    obejdzie. I pamiętam dokładnie, że nie brałem żadnego e-getin tylko ROR
    +KO i bez debetówki. Teraz się okazuje, że mimo iż czekał w sumie z 3
    tygodnie na kuriera, albo i lepiej to jeszcze bezczelnie wcisnęli mu
    nie to co chciał. Oto i cały getin w pełnej krasie. Ta akcja z kk
    wcale, ale to wcale mnie nie dziwi, a świadczy tylko o tym, że się
    getinowi normalnie w dupie poprzewracało :/

    --
    xbartx

  • 25. Data: 2009-09-10 20:24:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx"
    b.googlegroups.com

    > Nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałeś, ale mi chodzi o debetówkę.

    :) - HE HE, domyśliłem się ale nie ukrywam, że pierwsza myśl jaka mi
    przyszła do głowy do niechania karta kredytowa. W końcu dzisiaj wątek
    związany z niechcianymi "prezentami" od Getinu był poruszany kilka razy na
    łamach grupy.

    > Kredytówki jak na razie, jeszcze nie widać, jeszcze ;)

    He he he, u mnie też spokój. A i zastrzeżona debetówka kilka tygodni temu
    znikła z serwisu transakcyjnego :)

    > Ale praktyka taka sama. Pamiętam, że chciałem ojcu założyć tylko KO,
    > aby sobie coś tam przyoszczędził. Okazało się, że bez ROR się nie
    > obejdzie.

    Praktyka objawiająca się różną interpretacją "przepisów" przez pracowników
    Getinu. Ja np. chciałem założyć e-getin bez karty. W dwóch oddziałach
    usłyszałem, że nie ma takiej opcji - pakiet musi być z kartą. Po pewnym
    czasie od założenia nawiedziłem inny oddział (wpłata kasy) i z ciekawości
    zapytałem czy w przypadku gdy bym zakładał pakiet e-getin również musiał bym
    brać karton. Okazało się, że nie ma takiej konieczności. LOL. :)

    > I pamiętam dokładnie, że nie brałem żadnego e-getin tylko ROR
    > +KO i bez debetówki.

    Również rozważałem taką opcję. Usłyszałem od blondyny, że się nie da.
    Przekonywania, że jest w błędzie na nic się zdały. Doszedłem w końcu, że
    kopanie się z koniem to nie jest mocna dyscyplina jak dla mnie :)
    Po pewnym czasie założyłem e-getin - w innej placówce :)

    > Teraz się okazuje, że mimo iż czekał w sumie z 3
    > tygodnie na kuriera, albo i lepiej to jeszcze bezczelnie wcisnęli mu
    > nie to co chciał.

    Getin & kurierzy - JEDNA WIELKA MASAKRA! to chyba wystarczy za podsumowanie
    ich podejścia do klienta w tym segmencie. Podobne jaja ludzie mieli jak
    zakładali u nich lokaty przez net.

    > Oto i cały getin w pełnej krasie.

    Nic dodać, nic ująć.

    > Ta akcja z kk wcale, ale to wcale mnie nie dziwi, a świadczy tylko o tym,
    że się
    > getinowi normalnie w dupie poprzewracało :/

    Nie pierwszy i zapewne nie ostatni raz. Oby wytrzymać do początku przyszłego
    roku :)

    > xbartx

    Valdek :)