  • 141. Data: 2011-01-09 22:10:55
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 9 Jan 2011 21:48:28 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > No dobrze, drugie 55tys. miałem odłożone :D
    >
    > A czy 120 m^2 w takim stylu http://trzypion.pl/Demo/Studio/Kominek.jpg jest
    > mało sensowne, to bym polemizował ;)

    Zdjęcie jest tendencyjne - brak śpiących harcerzy na podłodze!

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 142. Data: 2011-01-10 10:37:50
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Została zakupiona za 75 000 euro. 1000 zł za metr kwadratowy. Za

    75 000euro tio 300 tys zł.
    Drogo. I ok 800km od miejsca gdzie teraz mieszkam, pracuje itp
    Za ta kase to ja wybudowałem nowy dom licząc z działka. W Polsce. Do pracy
    mam 1200metrów. Do szkoły przedszkola podobnie.
    Basen, boiska też są.
    Do rodziców, babci itp mam 8 km, znajomi, przyjaciele w pobliżu- i wszyscy
    wokoło rozmawiaja w zrozumiałym dla mnie języku;).
    Więc jak widzisz oferta dla mnie mało atrakcyjna. ,

    Krzysiek

  • 143. Data: 2011-01-10 11:46:02
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    wiadomości news:c1.01.3P3BH4$JQj@mike.oldfield.org.pl...
    > Wystarczy samemu sobie miejsze pracy stworzyć. Uwieżyłbyś, że w Keszycy
    > jest dobrze prosperujący 'dom sztuk' - Dojo, Tai-Chi etc?
    > Też bym nie uwierzył, a jest :D

    Ogólnie to bym nawet powiedział, że rejon ten ma bardzo duże możliwości
    jeśli chodzi o turystykę, tylko jakoś tak z promocją cieńko. Chociaż ze 2-3
    miesiące temu, koleżanki z pracy jechały na jakieś szkolenie do Kęszycy
    właśnie. :)

    A tak z ciekawości jak Ci przyjdzie np. awizo to pocztę gdzie masz? W
    Międzyrzeczu?

  • 144. Data: 2011-01-10 19:45:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 12:46:02 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

> [...]
    > miesiące temu, koleżanki z pracy jechały na jakieś szkolenie do Kęszycy

    Bo hotel tamtejszy mocno się promuje.

    > A tak z ciekawości jak Ci przyjdzie np. awizo to pocztę gdzie masz? W
    > Międzyrzeczu?

    Nie, agencja na miejscu.
    Jeśli zas chodzi o infrastrukturę, to cóż, większośc miast wysiada.
    Dostaniesz gdzieś na mieszkanie przydział mocy elektrycznej 3x63A ?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 145. Data: 2011-01-10 19:46:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 9 Jan 2011 21:29:45 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Czyli bardzo ale to bardzo słaby interes.

    Za to mało ryzykowny. Coż za coś.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 146. Data: 2011-01-10 19:48:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 9 Jan 2011 13:40:37 -0800 (PST), Adam Szendzielorz napisał(a):

    > Hm.. Ta cegla pod kominkiem to tez tapeta ?

    Nie, tak samo jak ta za. Portki komina, i owszem, otynkowane i zaklejone
    imitacją kamienia, będę to zdejmował, żeby była sama cegła.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 147. Data: 2011-01-10 19:48:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 9 Jan 2011 23:10:55 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Zdjęcie jest tendencyjne - brak śpiących harcerzy na podłodze!

    Mam chyba gdzieś takie, że i Ty jesteś ;)Na pewno mam Gila ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 148. Data: 2011-01-11 12:07:51
    Od: "Marek" <n...@d...spamu.pl>

    wiadomości news:c1.01.3P3n0k$01z@mike.oldfield.org.pl...

    > Jeśli zas chodzi o infrastrukturę, to cóż, większośc miast wysiada.
    > Dostaniesz gdzieś na mieszkanie przydział mocy elektrycznej 3x63A ?

    No wiesz, z tego co się orientuję to było to tajne ruskie miasteczko i w
    okolicy jednostka, więc nic dziwnego że i infra jest lepsza niż przeciętnie
    spotykana.
    Wcale bym się nie zdziwił gdyby i łącz telefonicznych było tam 5x więcej niż
    mieszkań.

  • 149. Data: 2011-01-11 21:12:57
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Fri, 7 Jan 2011 09:28:54 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Wzięli kredyty we franku, który już poszedł 50% w górę i dalej
    > rośnie, a zarabiają w złotówkach. Niby nie grali na giełdzie z powodu
    > ryzyka, ale w komplecie połączyli kilka czynników ryzyka: opcję walutową,
    > duży lewar, zakład o to że przez 30 lat będzie zdrowie i praca i załozenie
    > wzrostu cen nieruchomości.
    >
    > Głupio się ożenić, drogo kupić i tanio sprzedać każdy głupi potrafi.
    >
    > Różne historie ludzie opowiadają, ale najlepiej rozmawia sie o konkretach.

    W podobnej sytuacji jestem ja, ALE: 1) mam ubezpieczenie od utraty
    zdolności od pracy 2) rata wciąż jest niższa niż byłaby w złotówkach 3 lata
    temu (ale to element wciąż ryzykowny, zgadzam się). 3) Wartość
    nieruchomości (dom z drugiej ręki) wzrosła zgodnie z aktualnym operatem o
    50% w czasie tych trzech lat (akurat teraz była robiona wycena w związku z
    ubezpieczeniem kredytów z niskim wkładem po trzech latach), rzeczoznawca
    ocenił, że realnie możnaby znaleźć klienta za cenę 30% wyższą niż cena
    zakupu.

    Fakt, że zakup był okazyjny, ale bez szaleństw. W każdym razie ja cieszę
    się z podjętej 3 lata temu decyzji, mimo spełnienia większości warunków, o
    których pisałeś.

    Więc nie jest tak, że każdy wtopił na hossie połączonej z frankiem i teraz
    garbi się od obciążeń.

  • 150. Data: 2011-01-12 09:52:19
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

> [...]

    > Jeśli zas chodzi o infrastrukturę, to cóż, większośc miast wysiada.
    > Dostaniesz gdzieś na mieszkanie przydział mocy elektrycznej 3x63A ?

    Adasiu, ale nie każdy ma potrzebę uruchomienia w mieszkaniu małej
    fabryczki....

    W.