  • 151. Data: 2011-01-12 10:00:18
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    news:igenhv$qbk$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
    >
    > 75 000euro tio 300 tys zł.
    > Drogo. I ok 800km od miejsca gdzie teraz mieszkam, pracuje itp
    > Za ta kase to ja wybudowałem nowy dom licząc z działka. W Polsce. Do pracy
    > mam 1200metrów.

    Masz tam posadkę zagwarantowaną do konca życia?

    Czy też jak ślimaczek bierzesz domek na plecki i w drogę?

    W.

  • 152. Data: 2011-01-12 10:17:07
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    wiadomości news:c1.01.3P3n1J$020@mike.oldfield.org.pl...

    > Za to mało ryzykowny. Coż za coś.

    Stosunek ryzyka do zysku uważam za gorszy niż w przypadku akcji uważanych
    przeze mnie za dobre.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 153. Data: 2011-01-12 11:37:24
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy też jak ślimaczek bierzesz domek na plecki i w drogę?,,

    Tu gdzie tereaz mieszkam pracuje juz dobre kilkanascie lat. Kilka razy
    zmieniałem już pracę.
    Ale co to ma do tematu posta?. Czy ta kamienica w Niemczech była z gratisem
    w postaci posady do końca życia?

    Krzysiek

  • 154. Data: 2011-01-12 13:24:12
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > zmieniałem już pracę.
    > Ale co to ma do tematu posta?. Czy ta kamienica w Niemczech była z
    > gratisem w postaci posady do końca życia?

    Z gratisem w postaci setek tysięcy posad płatnych kilka razy więcej niż tam
    gdzie Ty mieszkasz.

  • 155. Data: 2011-01-12 14:21:16
    Od: luc <b...@g...net>

    wiadomościnews:igk3pk$t00$1@news.onet.pl...

    > Z gratisem w postaci setek tysięcy posad płatnych kilka razy więcej niż tam
    > gdzie Ty mieszkasz.

    Czasem musisz uwzględnić jeszcze jeden współczynnik, tak ładnie
    wyrażony w poniższym:

    Wyszły dwa owsiki z dupy, ojciec i syn. Idą, idą, w końcu syn pyta:
    - Tato, a co to jest to zielone po czym idziemy?
    - Trawa, synu.
    - Aha, a to mokre tam dalej?
    - Rzeka, synu.
    - Aha, a to żółte co tak świeci?
    - Słońce, synu.
    - Aha. Tato, ładnie tutaj, dlaczego my musimy w tej dupie mieszkać?
    - Bo to jest, synu, nasza Ojczyzna.

    pzdrwm
    luc

  • 156. Data: 2011-01-12 19:41:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 11 Jan 2011 13:07:51 +0100, Marek napisał(a):

    > No wiesz, z tego co się orientuję to było to tajne ruskie miasteczko i w
    > okolicy jednostka, więc nic dziwnego że i infra jest lepsza niż przeciętnie
    > spotykana.

    Zacznijmy od tego, że to był Regenwuermlager, koszary załogi fortecznej CAb
    FFOWB ;)

    > Wcale bym się nie zdziwił gdyby i łącz telefonicznych było tam 5x więcej niż
    > mieszkań.

    No jest, bo to była jednostka łączności ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 157. Data: 2011-01-12 19:41:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 10:52:19 +0100, Wielebny napisał(a):

    > Adasiu, ale nie każdy ma potrzebę uruchomienia w mieszkaniu małej
    > fabryczki....

    Obowiązku nie ma :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 158. Data: 2011-01-13 07:49:29
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Z gratisem w postaci setek tysięcy posad płatnych kilka razy więcej niż
    > tam gdzie Ty mieszkasz.

    A skąd Ty To wiesz? A może ja np zajmuje sie repasacją pończoch i tam w moim
    zawodzie pracy nie znajdę.
    No i rodzina, znajomi itp. Dla mnie to ma znaczenie- dla Ciebie może nie.
    No i droga ta kamienica w porównaniu do tego co wybudowałem/moge wybudować
    tu na miejscu.

    Krzysiek

  • 159. Data: 2011-01-13 07:55:27
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > gdzie Ty mieszkasz.

    Rozumiem ze skoro w Bremen mleko i miód rzekami płyną to zwijasz Fredrynet
    przenosisz się do Bremen i otwierasz Delmestraßenet?

    Krzysiek

  • 160. Data: 2011-01-13 08:03:25
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
    >
    > Rozumiem ze skoro w Bremen mleko i miód rzekami płyną to zwijasz
    > Fredrynet przenosisz się do Bremen i otwierasz Delmestraßenet?

    Jaki interes? On już tyle zarobił na tych tanich domach i innych
    rewelacjach, że zostaje mu tylko pisanie na grupy i szukanie kolejnych
    okazji. :-)