  • 11. Data: 2010-07-01 17:36:15
    Temat: Re: OF - czy reklamować
    Od: Marek <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-01 14:46, krzysiek pisze:
    (...)

    > ja składałem wczoraj przed północą. Wnioski były przez chwilę w systemie
    > online, po czym znikły. Dziś jednak rano je ponownie zobaczyłem, a przed
    > chwilą przyszły maile potwierdzające.

    Miałem prawie to samo z tym, że u mnie rano nie było wniosków, po
    godzinie 14 przyszły maile potwierdzające.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2010-07-01 22:01:00
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Marek wrote:
    > W dniu 2010-07-01 09:29, witrak() pisze:
    > - czasem po prostu wyświetla się stary stan
    >
    > Nie widzę listy lokat "w trakcie". Dzwoniłem do OF i sprawdzili, że
    > lokaty z wczorajszą datą są w systemie widoczne i mam czekać na e-maile
    > bez obaw, bo wnioski są ważne 14 dni. Sądziłem, że to "automatem"

    Pojawiają się na kilkanaście sekund a potem znikają - powtórnie
    pojawiają się mniej więcej po godzinie - dwóch.

    witrak()

  • 13. Data: 2010-07-02 13:43:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mogli mieć wczoraj niezły napór klientów składających wnioski, także może
    > jeszcze poczekaj, to dojdą a jak nie to złóż po prostu reklamację.

    Miałem też kiedyś taką sytuację. Jak zakładałem lokatę to było
    oprocentowanie X, a następonego
    dnia się zmieniło i lokata założyła się już z tym niższym. Dzwoniłem do
    OF i dowiedziałem się od pracownika, że nie załapałem się na jakieś
    przetwarzanie i już po zawodach. Reklamować tego nie można ;-/

    Wniosek: nie warto czekać z lokatami do ostatniej chwili

    --
    pozdrawiam
    RobertS