  • Data: 2004-01-22 09:54:41
    Temat: [OT] Re: Kultura wypowiedzi ...
    Od: "michał" <S...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet jeśli jest to cała rozmowa, to i tak jest to fragment
    > wyrwany z większego kontekstu (sytuacyjnego),
    > którego zapewne nie znasz.

    Zgadza sie.

    > Nie mam zamiaru przedzierać się przez blisko 2000 postów inwestora
    > na forum, żeby wybrać 'perełki' i pokazać Ci jaki poziom kultury
    > sobą reprezentuje i jakiego słownictwa potrafi używać
    > (choś czasami sie stara),

    O takich zdolnosciach 'Inwestora' nei wiedzialem ;-)

    > Ale treść tej prywatnej rozmowy nie ma tu znaczenia.
    > Nieważne czy go ktoś zbluzgał, czy mu sie oświadczył,
    > nieistotne kim był rozmówca,
    > upublicznienie tego było MZ niedpuszczalne.

    Dobra. Odchodzac juz o tej sytuacji, nie pwowiesz mi jednak, ze pracownik
    jakiejkolwiek instytucji moze ot tak sobie (w jakiejkolwiek rozmowie z
    klientem) przeklenstw! Takie cos jest niedopuszczalne z wielu roznych
    wzgledow. Nie ma znaczenia czy sie swojego klienta lubi czy nie - trzeba do
    niego podejsc z jakims tam szacunkiem i juz.
    Kiedys tam, na Slasku byla taka "debata" na temat tego czy panie pracujace w
    ktoryms z Urzedow Miasta musza przychodzic do pracy w lecie ubrane w.. No
    kazdy wie jak - odpowiednio (jakas garsonka czy cos tam, odpowiednie buty
    itd itp). Paniom nie bardzo to odpowiadalo - bo w tym cieplo, niewygodnie
    itd... Wg mnie - instytucja jakim jest UM - zmusza czlowieka do pewnych
    zachowan. Facet pracujacy w urzedzie MUSI przyjsc ubrany w garnitur czy mu
    sie to podoba czy nie. Stanowisko zmusza go do tego by mimo wszystko nie
    uzywal przeklenstw. I tak dalej, i tak dalej...

    > ps.
    > z powodów 'ekologicznych'
    > byłem bardzo zadowolony gdy inwestor ledwie 2 tygodnie temu
    > 'odkrył' istnienie pbb, licząc na to że jego 'płodność' rozłoży się
    > na wiekszą ilość grup, a tu jest znacznie łatwiej go 'nie zauważać'

    ;-))

    pzdr,
    michal

    http://www.gazeta.pl/usenet/