  • Data: 2004-01-23 06:57:42
    Temat: Re: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:bum2dc$3be$1@news.polbox.pl...
    > "Inwestor" <i...@N...wp.pl> wrote in message
    > misia.

    > No i gratuluję - _szybko_ zraziłeś sobie grupę pbb :)))) Nie dziwne, że
    > ludzie nie wytrzymują.

    Witam!

    Piszesz, że zraziłem do siebie społeczność pbb.
    Czym - że odpowiedziałem agresją na agresję???
    No to dziwne tu macie reguły.
    A więc Glenn może pisać, że jestem palantem itd.
    a ja już nie mogę napisać, że "jest głupia"???

    Aha - czyli dlatego, że jest tu dłużej i, powiedzmy,
    ma tu jakieś poważanie może sobie bezkarnie
    srać (sorry za wyrażenie ale najlepiej oddaje o co mi chodzi)
    po każdym nowym na pbb który Jej się nie podoba
    a ta osoba ma skulić uszy i ogonek i pewnie jeszcze Ją przeprosić za to,
    że wogóle ośmielila się wejśc na pbb???

    A więc takie panują tu reguły!!!
    Rozumiem!!!
    Bez komentarza!!!

    A może napisała tak dlatego, że jest wielbicielką Wojtka
    i każdą agresję na niego przyjmuje jak agresje na siebie???
    No to by dużo tłumaczyło!!!
    W myśl zasady "wrogowie moich przyjaciów to również moi wrogowie".
    Ciekawe!!!
    A może jednak logika i zdrowe podejście do sprawy kazałoby najpierw
    sprawdzic fakty
    a dopiero potem wydawać wyrok, najpierw zadawać pytania a dopiero potem
    strzelać - a nie na odwrót!!!

    Choć nie - sądzę, że Ona tak mnie nienawidzi (nie wiem czemu, przecież nawet
    mnie nie zna)
    iż przyjmuje, że cokolwiek ja napiszę to jest kłamstwo, kretynizm i
    najlepiej połamać mi palce
    u rąk i przeciąć kabel od klawiatury dla pewności!!!

    A ponoć ma się za inteligentniejszą i wyższą poziomem odemnie!!!

    POZDR