  • Data: 2004-01-22 10:22:30
    Temat: Re: [OT] Re: Kultura wypowiedzi ...
    Od: "S.T." <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    michał <S...@g...pl> napisał(a):

    > Dobra. Odchodzac juz o tej sytuacji, nie pwowiesz mi jednak, ze pracownik
    > jakiejkolwiek instytucji moze ot tak sobie (w jakiejkolwiek rozmowie z
    > klientem) przeklenstw! Takie cos jest niedopuszczalne z wielu roznych
    > wzgledow. Nie ma znaczenia czy sie swojego klienta lubi czy nie - trzeba do
    > niego podejsc z jakims tam szacunkiem i juz.
    > Kiedys tam, na Slasku byla taka "debata" ...

    Skoro już o Śląsku mowa, zapytaj jakiegoś sztygara
    jakich słów i przekleństw czasem _musi_służbowo_używać_
    by jego polecenie zostało zrozumiane (SIC!) i wykonane :)))

    Ale to już całkiem OT więc proponuję na tym poprzestać,
    by ten 'sensacyjny wątek' mógł w końcu zasłużenie
    odejść na emeryturę ;)

    > pzdr,
    > michal
    pzdr, St.