  • Data: 2004-01-23 06:43:16
    Temat: Wyjaśnienia słów kilka....
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Ponieważ zamieszczając tu swój post wywołałem prawdziwą lawinę krytyki moje
    osoby (niektórzy wręcz w ogóle mnie nie znając dokonują tu osądów mojej
    osoby).
    Chciałbym ze swojej strony wyjaśnić kilka rzeczy:
    1) rozmowa zacytowana przeze mnie jest rozmową pełną, bez żadnych przeróbek,
    cięć i skróceń (co już było napisane ale jednak nie do wszystkich jednak
    dotarło)
    2) nr GG do Wojtka mam z Forum - Wojtek nie tak dawno sam go tam zamieścił
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=108
    060&t=108045&v=t
    3) rozmawiałem z Wojtkiem przez GG tylko dlatego iż nie chciałem tworzyć
    wątków-gigantów na Forum, poza tym rozmowa przez GG jest o wiele szybsza
    4) NIGDY nie rozmawiałem z Wojtkiem prywatnie, na prywatne tematy i prywatne
    sprawy - zawsze rozmowy dotyczyły mBanku i Wojtek występował w nich jako
    przedstawiciel mBanku

    Na koniec dodam cos pod rozmyślenia - skoro napisałem to i na Forum i na pbb
    i gdyby była to czysta fikcja to dlaczego Wojtek się nie broni???
    Dlaczego nie napisze, że to zwykłe pomówienie???
    Bo nie może, bo wie dobrze, że wszystko powyższe jest autentyczne!!!

    Co do zasad moralnych - czy miałem prawo zamieszczać niby prywatną rozmowę
    ale na służbowe tematy na forum ogólnym i to bez zgody Wojtka???
    A czy Michnik pytał się Rywina czy może nagrać ich rozmowę a potem czy
    zapytał go jeszcze raz czy może tą rozmowę ujawnić??
    Z tego co wiadomo to nie!

    Co chciałem uzyskać ujawniając to wszystko??
    Chciałem tylko pokazać (napiętnować) karygodne moim zdanie zachowanie
    pracownika mBanku w stosunku do klienta tegoż banku.
    I nie ma tu znaczenia czy to co napisał Wojtek napisałby Forum, w GG czy w
    mailu.

    Pracownikowi banku, zwłaszcza w godzinach pracy (rozmowa na GG odbyła się w
    czasie gdy Wojtek zamieścił inne posty na Forum) chyba za bardzo nie wypada
    w taki sposób odpisywać do klientów.

    Wiem, że kilka osób jest na mnie uczulonych, kilka mnie nie akceptuje a
    jeszcze inni w przyjemnością wbiliby mi nóź w plecy (zainteresowani wiedzą o
    kogo chodzi) ale czy nazywanie mnie kretynem, idiotom, debilem itp nie zniża
    tych osób do poziomu który (ponoć) ja reprezentuje???
    Sądzę, że zdecydowanie tak.
    Osoba mająca zdrowe podejście do sprawy po prostu ma mnie daleko gdzieś i
    nie czytają moich postów.
    Ale ktoś, powiedzmy o "niezdrowym" podejściu do mnie zawsze będzie na NIE i
    będzie starał się przez w/w określenia pokazać swoją wyższość!
    Z jakim efektem - wiadomo!!!

    Z moje strony to tyle!
    Z Forum nie zamierzam się wynieść, nie dam się zastraszyć a już tym bardziej
    komukolwiek poniżać (ZAWSZE na agresję w kierunku mojej osoby BĘDĘ
    odpowiadał agresją)!!!
    Może będę mniej pisywał (zwłaszcza przez najbliższy tydzień gdyż wypadło mi
    kilka ponadplanowych wyjazdów a oprócz tego doszedłem do wniosku, że zaczyna
    mnie to nudzić), a już (i nigdy nie miałem takiego zamiaru) nie zamierzam
    "bruździć" na pbb!!!

    POZDR