    From: "S.T." <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: (OT) matematyka a sprzedażżywca :)
    Date: Tue, 24 Mar 2009 16:43:43 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Jest róznica, tylko Ty jej nie dostrzegasz, bo za mało wiesz.

    > Masz jakiś problem w zrozumieniu działań:
    > 1 x 2 = 2
    > 2 x 1 = 2

    Zycie nie jest tak proste jak matematyka na poziomie elementarnym,
    przypominasz mi kalifa któremu kopacz kopał nową studnię.
    Gdy dowiedział się, że kopanie potrwa jeszcze 10 dni, to zatrudnił
    jeszcze dodatkowych dziewięciu, żeby studnię mieć do jutra.
    Wiedział tyle co Ty:
    1 x 10 = 10
    10 x 1 = 10
    Mam Ci tłumaczyć dlaczego na wodę i tak musiał czekać 10 dni?