  • Data: 2003-11-03 14:24:27
    Temat: Obciążenie karty VISA
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dokonałem zakupu pewnego towaru w sklepie internetowym płacąc kartą VISA .
    Obciążenia karty dokonano na kwotę zakupu, ale towaru nie przysłano. Firma
    jest poważna, już nieraz tam kupowałem i było wszystko OK, teraz chyba po
    prostu przesyłka zaginęła.

    Na maile, faxy i listy na razie nie odpowiadają.

    Czy jest w takiej sytuacji możliwość, aby VISA zwróciła wpłaconą kwotę - jak
    i z kim to załatwiać ?

    Kwota nie jest strasznie duża ok. 30 USD, ale chciałbym doprowadzić sprawę
    do końca - albo przysłanie towaru, albo zwrot kasy.

    Zygmunt Kałuża