eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObciążenie karty VISAObciążenie karty VISA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Obciążenie karty VISA
    Date: Mon, 3 Nov 2003 15:24:27 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <bo5ohd$okm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: tpiuser130.dami-rz.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1067869550 25238 213.76.164.130 (3 Nov 2003 14:25:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Nov 2003 14:25:50 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:266960
    [ ukryj nagłówki ]

    Dokonałem zakupu pewnego towaru w sklepie internetowym płacąc kartą VISA .
    Obciążenia karty dokonano na kwotę zakupu, ale towaru nie przysłano. Firma
    jest poważna, już nieraz tam kupowałem i było wszystko OK, teraz chyba po
    prostu przesyłka zaginęła.

    Na maile, faxy i listy na razie nie odpowiadają.

    Czy jest w takiej sytuacji możliwość, aby VISA zwróciła wpłaconą kwotę - jak
    i z kim to załatwiać ?

    Kwota nie jest strasznie duża ok. 30 USD, ale chciałbym doprowadzić sprawę
    do końca - albo przysłanie towaru, albo zwrot kasy.

    Zygmunt Kałuża


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1