  • Data: 2003-11-03 16:32:39
    Temat: Re: Obciążenie karty VISA
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:bo5ohd$okm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dokonałem zakupu pewnego towaru w sklepie internetowym płacąc kartą VISA .
    > Obciążenia karty dokonano na kwotę zakupu, ale towaru nie przysłano. Firma
    > jest poważna, już nieraz tam kupowałem i było wszystko OK, teraz chyba po
    > prostu przesyłka zaginęła.
    >
    > Na maile, faxy i listy na razie nie odpowiadają.
    >
    > Czy jest w takiej sytuacji możliwość, aby VISA zwróciła wpłaconą kwotę -
    jak
    > i z kim to załatwiać ?

    A po co Visa?
    Reklamujesz transakcje w banku, ktory ci karte wydal.
    Bank cie obciazyl kwota transakcji, a ty przeciez niczego nie kupiles,
    prawda? Bo chyba nie maja potwierdzenia, ze ci towar dostarczyli?
    Obciaza sie za dostarczony towar, a nie za zamowienie go.

    > Kwota nie jest strasznie duża ok. 30 USD, ale chciałbym doprowadzić sprawę
    > do końca - albo przysłanie towaru, albo zwrot kasy.

    Mozesz, ale posluchaj autentycznej historii mego znajomego:
    Zamowil towar (za jeszcze mniejsza kwote...). Obciazono go.
    Po miesiacu bezskutecznego oczekiwania powiadomil ich grzecznie mailem, ze
    zamierza wystapic do swego banku o zwrot pieniedzy, bo towaru nie dostal. Po
    kilku godzinach dostal solenne przeprosiny i obietnice natychmiastowej
    ponownej wysylki zamowienia. Po ok. 10 dniach przesylka doszla, ewidentnie
    daty stempli wskazywaly na wysylke po interwencji.
    OK.
    Po nastepnych 2 miesiacach dostal... pierwsza przesylke z napisami z Urzedu
    Celnego gdzie "dotarla uszkodzona". Niczego nie brakowalo...

    Ja sie nie dziwie, ze oni nie chca z nami handlowac przez internet...

    --
    Pozdrowienia