eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObciążenie za odrzuconą transakcję › Obciążenie za odrzuconą transakcję
  • From: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Obciążenie za odrzuconą transakcję
    Date: Thu, 14 Apr 2005 14:39:45 +0200
    Lines: 32
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    NNTP-Posting-Host: 83.24.156.162
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1113482365 83.24.156.162 (14 Apr 2005 14:39:25 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: wmaciej.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!news.ipartners.pl
    !news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344024
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Chciałem naładować moje konto w StanaPhone (www.stanaphone.com) kwotą 5USD.
    Zapłaciłem Visą Clasic BZWBK. Przy wpisywaniu roku ważności karty pomyliłem
    się i zamiast 2006 zaznaczyłem 2005. Dostałem SMSem powiadomienie, że
    transakcja została odrzucona. No więc niewiele myslać, poprawiłem błąd i -
    tym razem z poprawnym rokiem - zapłaciłem. W tej samej chwili otrzymałem
    powidomienie o obciążeniu rachunku na owe 5USD. Ale co gorsza, po pięciu
    minutach dostałem takie powiadomienie raz jeszcze. Czyli mimo podania
    błędnej daty ważności, transakcja została zrealizowana. No i patrzę w
    szczegóły rachunku - a tam faktycznie obciążenie jest na 10USD. Zadzwoniłem
    na infolinkę i powiedziano mi, żebym złożył reklamację w oddziale, bo karta
    została obciążona mimo braku autoryzacji. Moje pytanie - czy składać
    reklamaję teraz, czy czekać na rozliczenie?

    No i drugie pytanie. Mawiają, że mądry Polak po szkodzie. I faktycznie.
    Mimo, że dostaną kasę, na moim koncie prepaidowym w StenaPhone nie pojawił
    sie ani cent. Coś mnie tknęło, żeby poczytać ich forum. No i przeraziłem
    się, bo ludzi episzą, jak to przez kila miesięcy czekali na swoje pieniądze
    i nic. Albo jak im nagle blokowali konto. Na support nie ma co liczyć - bo
    podobno nie odpowiadają na maile. Wysłałem im maila z zapytaniem, ale raczej
    ciemno to widzę.
    No i tu się zastanawiam - czy mogę liczyć na to, że odzyskam jakoś tę kasę?
    Pani z infolinii twierdzi, że jeśli się z umowy nie wywiążą i usługa nie
    zostanie wykonana, to jest to podstawa do złożenia reklamacji. Tylko, kto mi
    uwierzy "na gębę", że usługi nie wykonano? Ktoś miał może podobny problem?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa
    Dell Axim X30 624MHz +T68i @Era

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.04.05 06:35 Seba
  • 15.04.05 07:07 Krab
  • 15.04.05 08:33 Seba

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1