  • 11. Data: 2009-05-27 09:55:53
    Temat: Re: Odnośnie propozycji dla Wig 20 ....
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik " ab" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nioski musi podać autor - dokąd ta fala nr 5, ale nie elliottowska 5.

    A i jeszcze jedno. Odnośnie tego, czy elliottowska, czy nie, to
    wyjaśniam, że moim skromnym zdaniem, Teoria Fal Elliotta jest zupełnie
    pozbawionym praktycznego znaczenia zbiorem reguł, niczym nie
    uzasadnionych, poza ogólnym założeniem, że często w zjawiskach
    przyrodniczych występują struktury falowe, a ciąg liczb Fibonacciego , z
    samej swojej matematycznej definicji (podobnie, jak fraktale), może
    służyć do wyznaczania specyficznych punktów na tych wykresach.

    Całą jednak Elliotowską ortodoksję uznaję za bezużyteczną szarlatanerię,
    na którą szkoda czasu, w myśl zasady "lepiej z gruba mieć rację, niż
    dokładnie się pomylić".

    O wiele mocniej uzasadniona jest zwykła analiza trendów i poziomów
    charakterystycznych (wsparcia , opory itp). Jej racjonalność wynika
    bowiem bezpośrednio z uwarunkowań psychologii rynku (sumy subiektywnych
    odczuć , co jest drogie, a co tanie, wynikających z historii rynku) i
    po części z samego faktu, że większość w nie wierzy i stosuje (a więc z
    samosprawdzających się prognoz, które wzmacniają efekt).

  • 12. Data: 2009-05-27 12:10:47
    Temat: Re: Odno?nie propozycji dla Wig 20 ....
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Endriu pisze:

    > A to mu kodowanie nie pasuje (pomimo tego że krzaczki pojawiają się tylko w
    > odpowiedzi na jego posty)

    Akuratnie w tym temacie kolega ma rację albowiem w Twoich postach
    brakuje deklaracji charsetu. Tylko żeby nie było, że się czepiam, bo mi
    to lotto.... ale racji nie masz... :-)

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 13. Data: 2009-05-27 15:57:24
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Całą jednak Elliotowską ortodoksję uznaję za bezużyteczną szarlatanerię,
    > na którą szkoda czasu, w myśl zasady "lepiej z gruba mieć rację, niż
    > dokładnie się pomylić".

    OK jasne, to nie 5 w impulsie tylko kolejna z istotnych i zapodałes 50%
    zniesienia, co jest realne.
    Samych prognoz nie krytykuję, bo sam nie wiem co będzie:)

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-05-28 20:19:51
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

> [...]
    > zniesienia, co jest realne.
    > Samych prognoz nie krytykuję, bo sam nie wiem co będzie:)

    Czy takich piątek szukacie?

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/64bb95887aaa748c
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36b3336e0fe0b60e
    .html

    Jeśli tak, to się wykonały. Nie przesądzam dalszego kierunku.

    kc