  • Data: 2003-04-09 12:12:41
    Temat: Odp: MBank - poje...ne procedury czy personel ?
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b70nue$7td$...@n...news.tpi.pl...
    > "Marcin Wirkus" <m...@n...com> wrote in message
    >
    > Szczerze, to chyba niejaki Arjano.
    >
    > W formularzu na www stoi jak wół:
    > "Wskaż, na który nr telefonu operator ma oddzwonić
    > Tel. domowy Tel. do pracy Tel. komórkowy"
    >
    > Jak się wypełnia formularze na pałę, to potem takie efekty.
    > Pretensje zgłaszać tylko do siebie :-)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Kamil Paszkiewicz
    > Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    > "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

    co za slownictwo? musze niestety bronic przedmowce..
    ja wskazalem na ktory ma dzwonic operator...i rzeczywiscie zadzwonil jak
    bylem na urlopie o 9 rano (o zgrozo)
    ale jak wrocilem do domu to widzialem ze byly dzien wczesniej 2 proby na
    stacjonarny wiec po prostu recesja dotyka rowniez mBank a nie brak
    umiejetnosci w wypelnianiu formularzy....
    no ale Pan Kamil od razu z pałą wyjezdza, pewniak i stronniczy