eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiżenada w Polbanku!Odp: klient żenada
  • Data: 2011-01-04 22:19:39
    Temat: Odp: klient żenada
    Od: "Wronik" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:ig02g1$2dq7$1@opal.icpnet.pl...
    > pofatygowałem się dzisiaj do placówki, aby zmienić tylko typ konta z
    > mistrzowskiego na jakieś bezpłatne, czynność wydaje się dość prosta, ale
    > nie w Polbanku (w Multibanku zajęło mi to kiedyś kilka minut)
    -- ciach --
    > żałuję, że otworzyłem to drugie konto, mogłem wszystkie pozamykać i
    > zostawić tylko kk
    >
    I tak by by było najlepiej, czyli pozamykać wszystko i przenieść się
    do Multibanku. Jednego upierdliwego klienta mniej.
    Zajmujesz niepotrzebnie czas, a inni muszą za to placić, bo utrzymanie
    pracownika kosztuje. Ja nie mialem problemów "w okienku" Polbanku,
    a mam tam produkty od marca 2009. Nie wszystko tam mi się podoba,
    ale zasada jest prosta : Nie podoba się - to wynocha.
    Wynosiłem się z PKO BP i też nie miałem karty do oddania.
    Na infolinii powiedzialem, że zgubilem i zostala zastrzeżona. Trwalo to może
    2 minuty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1