eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiżenada w Polbanku! › Odp: klient żenada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!no
    t-for-mail
    From: "Wronik" <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: klient żenada
    Date: Tue, 4 Jan 2011 23:19:39 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 20
    Message-ID: <ig06g9$r5v$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ig02g1$2dq7$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-168-75-9.pz1-nat.espol.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1294179657 27839 83.168.75.9 (4 Jan 2011 22:20:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Jan 2011 22:20:57 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ig02g1$2dq7$1@opal.icpnet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:543905
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:ig02g1$2dq7$1@opal.icpnet.pl...
    > pofatygowałem się dzisiaj do placówki, aby zmienić tylko typ konta z
    > mistrzowskiego na jakieś bezpłatne, czynność wydaje się dość prosta, ale
    > nie w Polbanku (w Multibanku zajęło mi to kiedyś kilka minut)
    -- ciach --
    > żałuję, że otworzyłem to drugie konto, mogłem wszystkie pozamykać i
    > zostawić tylko kk
    >
    I tak by by było najlepiej, czyli pozamykać wszystko i przenieść się
    do Multibanku. Jednego upierdliwego klienta mniej.
    Zajmujesz niepotrzebnie czas, a inni muszą za to placić, bo utrzymanie
    pracownika kosztuje. Ja nie mialem problemów "w okienku" Polbanku,
    a mam tam produkty od marca 2009. Nie wszystko tam mi się podoba,
    ale zasada jest prosta : Nie podoba się - to wynocha.
    Wynosiłem się z PKO BP i też nie miałem karty do oddania.
    Na infolinii powiedzialem, że zgubilem i zostala zastrzeżona. Trwalo to może
    2 minuty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1