  • 21. Data: 2009-07-24 11:14:10
    Temat: Re: Open Finance - tylko jdna lokata optymalna?
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> napisał(a):

    > No właśnie - miałem 2 i nie udało mi się trzeciej założyć...
    Ciekawe co sie stanie gdy ktos zalozyl wiecej niz jedna lokate przed 14 lipca
    (np. po jednej na 3 i 6 miesiecy) i zaznaczyl ze maja byc odnawialne.
    Teoretycznie w podanym przykladzie 3 miesieczna nie powinna sie odnowic :-)

    Pozdrawiam
    Michal M

  • 22. Data: 2009-07-28 10:24:05

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > a coto daje?
    > tam jest kapitalizacja dzienna?
    > Jaki procent? Stały na 6 miesiecy?

    Kapitalizacja dzienna, oprocentowanie zmienne (aktualnie 6,06%). Da się
    założyć do 5 rachunków, czyli do ok. 75tys. PLN bez belkowego.

    pozdrawiam