  • Data: 2010-03-19 10:11:44
    Temat: Opłata za przelewy z KK w systemie ING BankOnLine
    Od: gohohgle <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    na stronie http://www.ingbank.pl/u235/navi/64492 znajduje się
    informacja, że "Do końca grudnia 2010 r. przelewy z karty kredytowej
    są bezpłatne." Natomiast od transakcji przelewów z kart kredytowych
    naliczane są odsetki w sposób analogiczny jak w przypadku transakcji
    wypłaty gotówki z bankomatu (kartą kredytową).

    Czy opłaty od transakcji przelewów mam rozumieć INACZEJ niż opłaty z
    tytułu przelewu?

    Innymi słowy: czy przelewy z KK w ING przez internet będą mnie w jakiś
    sposób kosztować?

    Pozdrawiam,
    gohohgle