  • 11. Data: 2012-06-08 09:34:20
    Temat: Re: Orzechy od Baski + KB
    Od: Blackall <b...@w...pl>

    On Friday, June 8, 2012 9:21:55 AM UTC+2, Waldek wrote:
    > Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Mozna i z konta kochanki ;)
    > przy braku zaufania wez weksel - LOL
    > ponoc przy tytule "za sex" US sie nie czepia - LOL 2

    czyli generalnie lepiej papier podspisac. Ktos kto nie podpisal korzysta z promocji i
    dostaje premie? Bo teoretycznie to sie wyklucza.

    A co do premii to i tak mam zamiar do wynagrodzenia przelewać sobie własne 5k aby
    premie mi liczyło od tej kwoty :)

  • 12. Data: 2012-06-08 10:14:24
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-06-08 07:17, TrzyLinie pisze:

> [...]
    > być nie uznane za przelew wynagrodzenia.
    >
    > Druga kwestia wruszki jest taka: czy banki mogą zechcieć kiedykolwiek
    > zawiadomić US o tym, że Obywatel X otrzymuje wynagrodzenie od
    > Obywatela Y? (czasem X równa się Y) Żeby US sobie prześwietlił operacje
    > pomiędzy X i Y?
    >
    > Powstaje kwestia<<legalizacji>> umów pomiędzy X i Y, których skutkiem
    > są przelewy z tytułami "wynagrodzenie" tak, żeby nie ponosić kosztów
    > (podatków, opłat za konta firmowe, opłat za przelewy z kont firmowych).
    > Oraz w celu bycia odpornym na ew. prześwietlenia z US.

    Teoria teorią, a praktyka - praktyką.
    Trzeba sprawdzać...

    Co do teorii i US i innych potencjalnych "kuntroli" -
    Jeśli mam z żoną ustawową wspólność majątkową, to możemy sobie nawzajem
    lać ile wlezie i Vincentowi ch.j do tego. (O ile się nie mylę... ;) )

    Tytułować to sobie możemy np. "renta", albo "wynagrodzenie (w domyśle:
    za seks oralny)" i bankowi ch.j do tego.

    Mój znajomy, prowadzący DG, zatrudnia "niepełnosprawną" księgową, która
    notorycznie się myli i zamiast mojej należności z tyt. um-zlec. w kwocie
    100zł przelewa mi wynagrodzenie dyrektora oddziału w kwocie 5k, po czym
    tego samego dnia, przed 12-tą robię "zwrot omyłkowego przelewu" na to
    samo konto, z którego przyszło.

    A sprawdzać praktykę:
    Przelać skądś-od-kogoś, wybrać wariant najbardziej koszerny, np. 4950zł.
    Parę dni później przelać w wariancie nieco mniej koszernym 4960zł itd,
    aż do 5k. W kolejnym miesiącu sprawdzić ile łapówki wpadło i wyznaczyć
    sobie granicę.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 13. Data: 2012-06-08 12:11:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Blackall" 3...@g...co

    : czy jest to konieczne? Robiliscie tak, czy po prostu
    : podajecie w pracy numer konta bez mieszania w to BGŻ?

    Po prostu podałem pracodawcy poprawny pełny parametr pobierający płaconą pensję. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-06-08 23:36:45
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > do 5k. W kolejnym miesiącu sprawdzić ile łapówki wpadło i wyznaczyć sobie

    Ten system liczy premie od najwiekszego przelewu przychodzacego w okresie
    rozl. z obcego rachunku, nie wazne co tam jest w opisie przelewu, moze byc i
    Mis Puchatek.
    Regulamin sobie a praktyka sobie.

  • 15. Data: 2012-06-09 03:40:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" jqtr9f$tae$...@n...ett.com.ua

    > Ten system liczy premie od najwiekszego przelewu przychodzacego
    > w okresie rozl. z obcego rachunku, nie wazne co tam jest w opisie
    > przelewu, moze byc i Mis Puchatek.
    > Regulamin sobie a praktyka sobie.

    ***IMO*** regulamin właśnie taki jest. Nie jest ważna wielkość
    wynagrodzenia, ale wielkość największego wpływu. Wynagrodzenie
    jest potrzebne jako inicjator premii, ale wielkość wynagrodzenia
    nie jest istotna.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-06-09 06:28:55
    Od: bzdreg <b...@n...pl>

    W dniu 2012-06-08 23:36, Krzysztof pisze:

    > Ten system liczy premie od najwiekszego przelewu przychodzacego w
    > okresie rozl. z obcego rachunku, nie wazne co tam jest w opisie
    > przelewu, moze byc i Mis Puchatek.
    > Regulamin sobie a praktyka sobie.

    No - właśnie o tym gadka... Jeśliby to powyższe zrobić starannie, to
    pewne przelewy zostaną uznane (te bliższe "wynagrodzeniu" i od obcych),
    a np. przelew od siebie z Optimy pewno już nie (a od kochanki z BGŻ też
    nie). Gdzieś-tam będzie granica i temu ma służyć ta opisana zabawa.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 17. Data: 2012-06-09 18:16:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "bzdreg" jquje6$iqk$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > od obcych), a np. przelew od siebie z Optimy pewno już nie (a od kochanki z BGŻ też
    nie). Gdzieś-tam będzie granica i temu ma

    A ja noszę się z zamiarem założenia konta firmowego w BGŻ, z którego
    chcę lać szmal jako swoje wynagrodzenie. I zakładam, że to będzie
    ważny przelew -- że dostane premię.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2012-06-09 18:41:26
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 09.06.2012 o 18:16 Eneuel Leszek Ciszewski

    > A ja noszę się z zamiarem założenia konta firmowego w BGŻ, z którego
    > chcę lać szmal jako swoje wynagrodzenie. I zakładam, że to będzie
    > ważny przelew -- że dostane premię.

    Słusznie zakładasz :)
    Działam tak ponad rok.
    Firmowe darmowe - przelewy 1PLN ale za wewnętrzne nie płacę.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 19. Data: 2012-06-09 19:44:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Joossef" op.wfm9zcsn5hc7ez@ms

> [...]

    Słusznie zakładasz :)
    Działam tak ponad rok.
    Firmowe darmowe - przelewy 1PLN ale za wewnętrzne nie płacę.

    Ja w mBanku płacę 1 złotówkę za lanie do BGŻ.
    DO US i ZUS mam za freeko, ale do BGŻ płacę a nie chcę płacić.
    Zatem chcę otworzyć tam konto, wziąć upoważnienie na siebie i lać. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-06-11 11:11:58
    Od: " az" <a...@W...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Ja w mBanku płacę 1 złotówkę za lanie do BGŻ.
    > DO US i ZUS mam za freeko, ale do BGŻ płacę a nie chcę płacić.
    > Zatem chcę otworzyć tam konto, wziąć upoważnienie na siebie i lać. :)

    Dokładnie! Lej, ale proszę Cię tylko pieniądze a nie wodę na tym forum!

    Czy Ty się zastanawiasz, pisząc takie osobiste dyrdymały, co obchodzi innych
    uczestników że chcesz założyć konto w tym czy innym banku? Lejesz wodę na tej
    grupie w takich ilościach że zaczynam się w tym topić! Pisz chłopie
    merytorycznie i daruj sobie opowiastki z własnego folwarku, które generalnie
    są miałkie i mało interesujące. Cheers!