  • 11. Data: 2004-06-13 17:17:49
    Temat: Re: Otrzymanie KK
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości
    news:04061316221022@polnews...

    > Zostalem wstępnie poddany przesłuchaniu, podczas którego wypytano mnie
    gdzie > mieszkam, czym jeżdżę ja, a czy moja żona i ile wydaję na
    jedzenie oraz
> [...]
    limit
    > atrakcyjny(25 k) i wtedy zaczęlo się z dokumentami. Chcieli ode mnie
    historii
    > rachunku, wykazu dochodów na swoich zabawnych drukach (jak ściągniecie
    je
    > sobie ze strony, to się okaże, że są składane czcionką, której nie
    macie w
    > systemie i wszystko się rozłazi na wydruku)a także rachunku za
    telefon, gaz
    > albo coś takiego. Ponieważ takowych rachunków nie mam (bo opłacam bez

    Nie bardzo rozumiem - nie chcieli uznać pezpieczątkowego wydruku
    potwqierdzenia operacji z banku internetowego? Dziwne, żona skutecznie
    to przetrenowała, bez żadnych oporów.

    >a na dodatek tepsa uznała moje reklamacje i przez rok nie
    > muszę płacić),

    A czyt to upoważnia ich do niewystawiania faktury (+ faktury
    korygującej)? A pytałeś w ogóle w Raiffeisenie o przedstawienie w zamian
    opłaconej faktury uznania reklamacji z informacją, że masz z góry
    opłacone rachunki na określoną kwotę? A rachunki za gaz?

    > a ponadto nie spodobało się mi wyłączenie odpowiedzialności za
    > transakcje bez okazania karty, więc zrezygnowałem.

    Chyba coś nie tak zrozumiałeś. Reklamacje transakcji MO/TO/IO są
    wszędzie z automatu i bez szemrania uznawane.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 12. Data: 2004-06-13 17:31:23
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    yayco napisał(a):

    > Ujmując rzecz najprościej: bank chciał mieć osobno historię konta a osobno
    > dowody wpłaty (opłacone faktury) za gaz (nie mam); telefon (chwilowo nie
    > płacę, a ściślej mam faktury opiewające na kwotę 0,00) albo elektryczność
    > (faktycznie jest na żonę, a żona się inaczej nazywa). Na pytanie po co -
    > powiedziano mi, że to służy potwierdzeniu, czy mieszkam pod adresem
    > zameldowania. Myślę, że by się to dało obejść (obsługa była bardzo miła i
    > chętna do pomocy), zrezygnowalem ze względu an brak odpowiedzialności Banku
    > an transakcje bez fizycznej prezentacji kk.

    A to nie jest tak, że za takie transakcje CAŁKOWITĄ odpowiedzialność
    ponosi merchant? I ewentualna reklamacja zawsze jest uznawana? Czy coś
    mi się pokręciło? :)

    Marek

  • 13. Data: 2004-06-13 17:37:09
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    W kwestii zeznań i dowodów, to raz jeszcze powtarzam, że do samej rzeczy nie
    doszło bo zrezygnowalem. Być może źle mi tłumaczono, albo źle zrozumialem.
    Albo nie bylem wystarczająco zdeterminowany. To raz.
    Do obsługi w onym banku nic nie mam, była miła i kompetentna. To dwa
    Co do odpowiedzialności za transakcje, to kierowany próżną ciekawością
    zapytałem w Banku czy to co przeczytałem w wątku:
    http://www.polnews.pl/showthr.php?id=4&thid=163892
    to jest prawda i potwierdzono to jak najbardziej. To trzy.
    umówiłem się, że jak będą mieć taki regulamin jak inne banki, to do mnie
    zadzwonią. To cztery.
    To ja zrezygnowałem, bo tak. I do nikogo żalu nie chowam. To pięć.

    yayco, co nie chiał karty

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 14. Data: 2004-06-13 17:43:33
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >A to nie jest tak, że za takie transakcje CAŁKOWITĄ odpowiedzialność
    >ponosi merchant? I ewentualna reklamacja zawsze jest uznawana? Czy coś
    >mi się pokręciło? :)
    Ja jestem prosty i dysortograficzny dochtór i jak przeczytałem sobie taki
    wątek:
    http://www.polnews.pl/showthr.php?id=4&thid=163892
    to się jeich (w tem Banku, znaczy) spytałem czy to prawda. Powiedzieli, że
    prawda, to podziękowałem. IMHO ich regulamin jest wyjątkowy. Pewnie dałoby
    się go oprotestować, ale wolę takie banki, gdzie nie muszę robić różnych
    rzeczy za tych, którzy biorą ode mnie pieniądze.
    Jak zmienią regulamin, to myślę, że do kwestii karty z misiem wrócimy

    yayco

  • 15. Data: 2004-06-13 17:43:57
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    telefon (chwilowo nie
    > płacę, a ściślej mam faktury opiewające na kwotę 0,00)

    W przypadku telefonu chodzi o sprawdzenie czy nie masz zaleglosci. Wiec FA
    na 0 PLN sa jak najbardziej OK i nie powinienes sie nimi przejowac.

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2004-06-13 17:46:14
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    Ja się wcale nie przejąłem, przeczytaj wątek plz

  • 17. Data: 2004-06-13 18:15:31
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    > Ja się wcale nie przejąłem, przeczytaj wątek plz
    > --

    W każdym razie w sposób przez Ciebie preferowany najwygodniej i
    najłatwiej otrzymać kartę w Raiffim (podobno również w BPH PBK). Tak
    wskazują doświadczenia wielu osób.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 18. Data: 2004-06-13 18:30:27
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >W każdym razie w sposób przez Ciebie preferowany najwygodniej i
    >najłatwiej otrzymać kartę w Raiffim (podobno również w BPH PBK). Tak
    >wskazują doświadczenia wielu osób.

    Przeczytaj wątek, a będziesz wiedzial, że nie ja go rozpocząlem i nie pisałem
    o swoich preferencjach. Pisalem o swoich subiektywnych doświadczeniach, a
    kwestia przyjazności Raiffaisena została wyjaśniona pare godzin temu, między
    innymi dzięki skonfrontowaniu moich subiektywnych doświadczen z innymi
    subiektywnymi doświadczeniami.
    EOT

  • 19. Data: 2004-06-13 18:58:26
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

> [...]
    między
    > innymi dzięki skonfrontowaniu moich subiektywnych doświadczen z innymi

    Fakt, wziąłem Cię za wątkodawcę. W takim razie: w sposób preferowany
    przez Marcina L. najwygodniej i najłatwiej otrzymać kartę w Raiffim
    (podobno również w BPH PBK)- tak wskazują doświadczenia wielu osób. I
    Twoje subiektywne doświadczenia nic tu nie zmienią.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 20. Data: 2004-06-13 19:08:13
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >I Twoje subiektywne doświadczenia nic tu nie zmienią.

    Dzięki za ostateczne objaśnienie materii wszechświata. Dobrze, że jest obok
    nas KTOŚ KTO WIE.
    Gdybyś naprawdę przeczytal wątek , to byś wiedzil, że ja nić przeciwko
    Twojemu Ulubionemu Bankowi nie mam i nie musisz go bronić przede mną. Ale Ty
    wiesz lepiej, czego trzeba ludziom, a tacy jak ja powinni być wygnani poza
    granice wioski.
    Ponieważ zlekceważyłeś to poprzednio więc powtórzę: EOT (wyjaśniam, to
    znaczy, że mi się nie chce gadać na ten temat i kolejna Twoje pod moim
    adresem uwagi pozostaną bez odpowiedzi)