  • 21. Data: 2004-06-13 19:55:56
    Temat: Re: Otrzymanie KK
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał:
    > Zapomnij. Tak sztywnych procedur jak w BRE to ja nie
    > znam w zadnym innym banku.

    Niekoniecznie. Z tego co słyszałem, to niedawno zmienili w __MultiBanku__
    procedury (fakt, że "trochę" późno) i Naczelnika ;)
    Wróble ćwierkają że to nie koniec zmian ;) Powinno być teraz lepiej...

    > Warto probowac tylko w Raiffim i BPHPBK.

    rajfi ma dziwny regulamin, a bph każde sobie płacic za wszystko (np. inet)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 22. Data: 2004-06-13 21:05:25
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości

    > Dzięki za ostateczne objaśnienie materii wszechświata. Dobrze, że jest
    obok
    > nas KTOŚ KTO WIE.

    Chłopie, czy pojadłeś dzisiaj? Bo głodne kawałki pieprzysz.

    > Gdybyś naprawdę przeczytal wątek , to byś wiedzil, że ja nić przeciwko
    > Twojemu Ulubionemu Bankowi nie mam i nie musisz go bronić przede mną.

    Po pierwsze skąd wniosek, że to mój ulubiony? Nic z nim wspólnego
    nie mam, a ponieważ znam kogoś, kto bez problemów przeszedł to, z czym
    Ty miałeś kłopoty, to piszę o tym. Niestety to Ty nie dpouszczasz myśli,
    że da się sprawę załatwić bez bólu i szybko. Po drugie czytałem wątek.

    >Ale Ty
    > wiesz lepiej, czego trzeba ludziom, a tacy jak ja powinni być wygnani
    poza
    > granice wioski.

    Idź jednak pojedz solidnie. Gdzie Cię wyganiałem? Może tymi słowami:
    "W każdym razie w sposób przez Ciebie preferowany najwygodniej i
    najłatwiej otrzymać kartę w Raiffim (podobno również w BPH PBK). Tak
    wskazują doświadczenia wielu osób." Widzisz tu jakąś przyganę? A może
    dotknęło Cię sprostowanie mojego błedu: "Fakt, wziąłem Cię za
    wątkodawcę. W takim razie: w sposób preferowany przez Marcina L.
    najwygodniej i najłatwiej (...)".

    > Ponieważ zlekceważyłeś to poprzednio więc powtórzę: EOT (wyjaśniam, to
    > znaczy, że mi się nie chce gadać na ten temat i kolejna Twoje pod moim
    > adresem uwagi pozostaną bez odpowiedzi)

    A ja NMSP. Wyśpij się, przeczytaj wątek jeszcze raz. Pisać
    rzeczywiście nie musisz, bo tak bezsensownego czepialstwa dawno nie
    doświadczyłem.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl