  • 11. Data: 2004-09-11 23:14:35
    Temat: Re: Otwarte Konto Oszczędnościowe w ING - opinie?
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Sat, 11 Sep 2004 06:18:23 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, Kamil Jonca w
    wiadomości <news:slrnck565f.43u.kjonca@kjonca.kjonca.bogus> napisał(a):

    > Z OKO ? 0 PLN.

    Chyba jednak nie całkiem tak to jest.
    Dropzone pisze coś o 5/10 zł i ja to samo znalazłem w TOiP.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 12. Data: 2004-09-11 23:26:50
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysztof K. Maj wrote:

    > Chyba jednak nie całkiem tak to jest.
    > Dropzone pisze coś o 5/10 zł i ja to samo znalazłem w TOiP.

    Jedna wypłata albo przelew w miesiącu jest za darmo.

  • 13. Data: 2004-09-12 20:16:21
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > Chyba jednak nie całkiem tak to jest.
    > Dropzone pisze coś o 5/10 zł i ja to samo znalazłem w TOiP.
    PIERWSZA w miesiacu ZERO
    a KAZDA NASTEPNA w danym miesiacu rozliczeniowym zgodnie z TOiP

    --
    dropzone

  • 14. Data: 2004-09-13 10:10:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    dropzone wrote:
    > kazdy nastepny (patrz wyzej) 5zl w przypadku posiadania konta ROR w
    > ING oraz 10zl gdy go nie masz

    a czy taryfe zero zaliczaja jeszcze do RORow ?
    - przestali ją oferowac klientom i rowniez wyliczac w TOiP a jeszcze nie
    sprawdzilem doswiadczalnie
    *** blad ***

  • 15. Data: 2004-09-13 10:22:39
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    blad said the following on 2004-09-13 12:10:
    [...]

    > a czy taryfe zero zaliczaja jeszcze do RORow ?
    > - przestali ją oferowac klientom i rowniez wyliczac w TOiP a jeszcze nie
    > sprawdzilem doswiadczalnie
    > *** blad ***

    Chyba tak, tzn. Jak kasę mieszkaniową płacilem z Taryfy0 to było
    rozliczane jak ROR. Zresztą - czego jej brakuje ?

    KJ

  • 16. Data: 2004-09-13 10:48:21
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Chyba tak, tzn. Jak kasę mieszkaniową płacilem z Taryfy0 to było
    > rozliczane jak ROR. Zresztą - czego jej brakuje ?

    nic jej nie brakuje - tylko w TOiP jej nie wymieniaja np przy drugiej wyplacie z
    OKO
    *** blad ***

  • 17. Data: 2004-09-13 10:54:06
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    blad said the following on 2004-09-13 12:48:

    > nic jej nie brakuje - tylko w TOiP jej nie wymieniaja np przy drugiej wyplacie z
    > OKO
    > *** blad ***

    Eee. Słucham ? Ja w toip mam tylko klient posiadający/nie posiadający
    ROR w słotych w ING ? O jakiej toip mówisz?
    KJ

  • 18. Data: 2004-09-13 11:47:58
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    "blad" wrote :
    > - handlobank miał tez cos takiego ale nie pamiętam już nazwy

    Witam,

    'Skarbonka' właśnie :-)

    Apropos ING, czy INGOnline dalej działa na systemie stworzonym
    przez DRQ ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 19. Data: 2004-09-13 13:06:14
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Tomasz Skorupa wrote:
    > 'Skarbonka' właśnie :-)
    >
    > Apropos ING, czy INGOnline dalej działa na systemie stworzonym
    > przez DRQ ?

    tak jest - takie logo sie nadal wyswietla
    a co do skarbonki to nazwe tą przypisałem omyłkowo do eIntegrum BGŻ a oni
    przecież nazwali to e-Skalacja :-)
    *** blad ***

  • 20. Data: 2004-09-13 13:17:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Eee. Słucham ? Ja w toip mam tylko klient posiadający/nie posiadający
    > ROR w słotych w ING ? O jakiej toip mówisz?

    pomerdalo mi sie :-)
    sprawdzilem - taryfa 0 w TOiP jest, nie ma wsrod ROR-ow wymienionych w ofercie
    banku, czyli na rozwijalnej liscie produktow np na stronie
    http://www2.ing.pl/u235/navi/111593/
    *** blad ***