  • 21. Data: 2004-09-13 18:52:29
    Temat: Re: Otwarte Konto Oszczędnościowe w ING - opinie?
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:ci46n0$mna$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > sprawdzilem - taryfa 0 w TOiP jest, nie ma wsrod ROR-ow wymienionych w
    ofercie
    > banku, czyli na rozwijalnej liscie produktow np na stronie
    > http://www2.ing.pl/u235/navi/111593/

    No to uzupełnię że w tej chwili (nie wiem od kiedy) nie można już założyć
    ROR w 'Taryfie 0'. Jak ktoś już ma to ma i dlatego jest w TOiP.
    Interesowałem się tym kilka dni temu, kiedy okazło się (ku mojemu
    zdziwieniu) że mając jedynie OKO i ING BankOnLine nie można tam podczepić
    obsługi FI ING, trzeba mieć ROR.
    Przy okazji, czy Kolega *** blad *** mógłby mnie wyprowadzić z *** błędu
    *** :-) że w 'Taryfa 0' w ING BankOnLine jest obsługa FI ING (czyli
    Inwestycje a nie Oszczędności w górnym menu po Rachunki ?
    Pytam z czystej ludzkiej ciekawości...

    TomekD

  • 22. Data: 2004-09-13 19:11:57
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    TomekD said the following on 2004-09-13 20:52:
    [..]

> [...]
    > *** :-) że w 'Taryfa 0' w ING BankOnLine jest obsługa FI ING (czyli
    > Inwestycje a nie Oszczędności w górnym menu po Rachunki ?

    Nie do końca wiem o co ci chodzi ale może to Ci trochę rozjaśni :-)
    http://kjonca.w.interia.pl/ing.JPG

    KJ

  • 23. Data: 2004-09-13 19:51:36
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Nie do końca wiem o co ci chodzi ale może to Ci trochę rozjaśni :-)
    > http://kjonca.w.interia.pl/ing.JPG

    Dzięki Kamilu,
    Jak rozumiem masz tylko ROR 'Taryfa 0' ?
    A chodzi mi o moje małe zdziwienie zróżnicowaniem funkcjonalności ING
    BankOnLine w zależności od posiadanych produktów.
    Pisałem niedawno o tym na grupie:
    http://tinyurl.com/48w53
    Dziwię się tym bardziej, że na stronach ING nie ma o takim różnicowaniu
    funkcjonalności a sens takiego postępowania ze strony Banku trudno mi
    dostrzec.

    W każdym razie Ty masz chyba możliwość obsługi TFI ING:
    Ustawienia / Rachunki / Oszczędności / INWESTYCJE / kredyty / karty

    Ja z moim jedynie OKO widzę :
    Ustawienia / Rachunki / Oszczędności / LOKATY/ kredyty / karty

    TomekD

  • 24. Data: 2004-09-13 20:01:32
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    TomekD said the following on 2004-09-13 21:51:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    >
    > błędu

    > Dzięki Kamilu,
    > Jak rozumiem masz tylko ROR 'Taryfa 0' ?
    A obrazek obejrzałeś? :-)
    Tak mam taryfa 0 + 2 * maestro PP + 2*OKO. Przycisk "Inwestycje" miałem
    odkąd go wprowadzili (mimo, że nie miałem rejestrów) Później otwarłem
    rejestry i są widoczne w INGOnline
> [...]
    > Dziwię się tym bardziej, że na stronach ING nie ma o takim różnicowaniu
    > funkcjonalności a sens takiego postępowania ze strony Banku trudno mi
    Fakt. Może po prostu niedopatrzenie?

    > W każdym razie Ty masz chyba możliwość obsługi TFI ING:
    > Ustawienia / Rachunki / Oszczędności / INWESTYCJE / kredyty / karty
    Tak.

    > Ja z moim jedynie OKO widzę :
    > Ustawienia / Rachunki / Oszczędności / LOKATY/ kredyty / karty
    Śmieszne. Może spytaj się ING dlaczego tak jest.
    KJ

  • 25. Data: 2004-09-13 21:12:25
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    [...]
    > Tak.

    > Śmieszne. Może spytaj się ING dlaczego tak jest.

    Dopiero teraz obejrzałem pełen zrzut ekranu, jak odpisywałem to załadował mi
    się jpg tylko do trochę poniżej menu zrzutu - myślałem że to wszystko.
    Z ciekawości mnie zżerającej spróbuję zapytać pocztą ING BankOnLine

    Dzięki za informacje,
    TomekD

  • 26. Data: 2004-09-14 07:36:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    TomekD wrote:

> [...]
    > że to wszystko.
    > Z ciekawości mnie zżerającej spróbuję zapytać pocztą ING BankOnLine

    moze faktycznie trzeba miec ROR-a żeby miec "inwestycje"
    - mogą chcieć je pobierać z RORa opłaty za fundusze
    *** blad ***

  • 27. Data: 2004-09-14 07:54:39
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    > O.K. Oprocentowenie jest bardzo wysokie. Koszty 0-rowe. Czy ktos mi
    > moze wytlumaczyc dlaczego ING oferuje rowniez lokaty terminowe?
    > Przeciez lokata terminowa na 6 miesiecy w ING jest oprocentowana 5,00%
    > (pragne przypomniec ze lokata terminowa to taka lokata, ktorej
    > zrewanie przed terminem jest niemile widziane w kazdym banku i pociaga
    > za soba bardzo nieprzyjemne skutki). Wynika z tego ze bank ING
    > zaoferowal lokate a-vista (to taka ktora mozesz zerwac bez zadnych
    > konsekwencji) wyzej oprocentowana od lokaty terminowej.

    A czy oba oprocentowania są stałe w ciągu tych 6 miesięcy?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 28. Data: 2004-09-14 07:57:55
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    blad said the following on 2004-09-14 09:36:

    [...]

    > moze faktycznie trzeba miec ROR-a żeby miec "inwestycje"
    > - mogą chcieć je pobierać z RORa opłaty za fundusze
    ?
    Jakie opłaty ?(Serio pytam)
    KJ

  • 29. Data: 2004-09-14 09:23:10
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > ?
    > Jakie opłaty ?(Serio pytam)

    ja nie mam żadnych funduszy ale jak się kupuje to potrącają jakąś prowizję. Byc
    może z kwoty którą inwestujesz, nie wiem
    *** blad ***

  • 30. Data: 2004-09-14 18:35:07
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    blad wrote:
    > moze faktycznie trzeba miec ROR-a żeby miec "inwestycje"
    > - mogą chcieć je pobierać z RORa opłaty za fundusze

    Nie trzeba. Jako były posiadacz RORa i rejestrów w TFI ING (obecnie tylko
    OKO) też widzę zakładkę Inwestycje.

    Bogdan B.