eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO Inteligo i radosne złego początkiPKO Inteligo i radosne złego początki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "cezar" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PKO Inteligo i radosne złego początki
    Date: Tue, 15 Mar 2005 20:25:46 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <d17clp$kuq$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: amk103.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1110914553 21466 83.26.66.103 (15 Mar 2005 19:22:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Mar 2005 19:22:33 +0000 (UTC)
    X-Original-Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:340483
    [ ukryj nagłówki ]

    Kawałek prozy, ale na faktach autentycznych z dzisiaj, tj. 15.03.2005r
    Miejsce Polska.
    Osoby: "szczęśliwy posiadacz konta" i BANK.
    Istnieje sobie konto. Prywatne. Raczej nieduże, no może średniej wielkości.
    Przez nieostrożność "nierozpieszczany" klient poskiego banku, przestawia
    zlecenie stałe na status "zawieszone".
    Po wklepaniu "magicznych" 6 cyferek zatwierdza. Cóż, błąd.
    Następnego dnia odwiesza zlecenie i każe wykonać przelew. Wklepuje "srebrne
    cyferki". Wygląda dobrze.
    I jakież jest jego zaskoczenie (ależ ta polszczyzna..., młodzi piszą
    "ździwko"), gdy kolejnego dnia status zlecenia jest ustawiony na
    "zawieszony".
    ( i tu się zaczyna..)
    Po raz kolejny zmienia status.Wklepuje "magiczy kod ze zdrapki" (brzmi jak
    loteria :)). Zatwierdza.
    Nic to, postanowił zmienić kwotę. Wchodzi, zmienia i proszą go o ten sam kod
    ! (dobrze że miał zdrapane, paznokci nie ubrudził).
    Ale się lekko przestraszył (spękał) i dzwoni pod 0801307307.
    Rozmawia, Pani grzeczna, aczkolwiek coż ona zrobi biduleńka. W konsekwencji
    prosi o zmianę limitu (w dół oczywiście) i Pani, grzecznym głosem prosi o
    ten sam kod ( a to już po raz trzeci).
    I strach ogarnął klienta, ciepło się zrobiło, o konsultację z kimś wyżej
    poprosił.
    A biedny nie wiedział, co czyni. Nikt się do niego nie zgłosił.
    Maila mu pisać jeszcze kazali, inaczej nie będzie rozmowy,
    i cóż z tym zrobi nasz klient bankowy?

    CEzar


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1