eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO Inteligo i radosne złego początkiRe: PKO Inteligo i radosne złego początki
  • Data: 2005-03-15 21:58:59
    Temat: Re: PKO Inteligo i radosne złego początki
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mam konto w Inteligo. Zawsze możesz się przejść do banku z tym twoim
    > problemem. I niech oni coś wymyślą na twój nietypowy problem, ja
    > osobiście nie spotkałem się z tym aby prosiło mnie o już wykorzystany
    > kod. Czy aż taka różnica jest między PKO Inteligo a Inteligo?
    >
    > --
    > Peet
    >
    Witam

    W Inteligo miałem prośbę o podanie ponownie tego samego kodu. Kupowałem
    doładowanie telefonu tak-tak. Poprosił o podanie kodu przy redagowaniu przelewu
    w celu jego zatwierdzenia. Podałem kod i okazało się, że usługa nie może być
    zrealizowana z powodu niedyspozycji usługi. Przelew został odrzucony. Za jakiś
    czas ponownie zalogowałem się do Inteligo i wykonałem inny przelew. Do
    zatwierdzenia przelewu zostałem poproszony ponownie o ten sam kod, który miałem
    już odsłonięty.
    Pozdrawiam
    Wiesiek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1