    From: "Tomek" <t...@S...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PeKaO SA - Zniknely mi pieniadze z konta a bank milczy!
    Date: Thu, 16 Jul 2009 10:11:00 +0200

    Tydzien temu zamknalem Eurokonto Stanard w PekaoSA a otworzylem darmowe
    Eurokonto NET.
    Poniewaz po zamknieciu stare konto mialo byc widoczne w systemie przez
    miesiac, mam do niego podglad.
    Wszystkie pieniadze zostaly przeksiegowane na nowe konto NET, wobec czego na
    starym Eurokoncie Stadard saldo bylo 0.
    Do wczoraj gdy patrze i oczom nie wierze ze mam ujemne saldo, a co dziwne
    nie ma zadnego obciazenia, ostatnia tranzakcja jest przeksiegowanie. Tylko
    czemu przez kilka dni bylo saldo 0 a teraz jest minus kilka zlotych.
    Wprawdzie kwota która zniknela nie jest duza, ale sam fakt znikniecia jest
    dziwny.

    Co za chory bank.