  • 11. Data: 2010-05-13 14:32:33
    Temat: Re: Pekao i hodowanie długu
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    > A musieli wyslac?

    No właśnie, to jest kluczowe pytanie.
    IMHO w najstarsiejszych regulaminach nie było nic o tym, że biedny
    klient ma sam sprawdzać na www (bo nie było wtedy www, praktycznie).

    Co więcej - teraz np. wysłali info o zmianie!

    > Jesli musieli, to niech pokaza dowod nadania, bedzie
    > mozna w ogole zaczac myslec czy dowod nadania = dowod dostarczenia.

    Nie mają na 100%, zresztą i tak nie robią tego poleconymi.

    Zastanawiam się, czy zacząć od reklamacji opłat i czy łączyć to z
    zamknięciem.

  • 12. Data: 2010-05-13 15:46:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ~|_ukasz wrote:

    > Pomysł dobry, ale nie zadziała, bo opłaty naliczone są od mniej niż
    > dwóch lat do teraz (nie mam wykazu - obliczyłem na podstawie salda i
    > opłaty).

    pozostalo ci zaplacic

  • 13. Data: 2010-05-13 15:50:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    [...]
    > pozostalo ci zaplacic

    Bez jaj. Najpierw niech pokażą, że miał szansę się zapoznać z tymi
    opłatami.
    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 14. Data: 2010-05-14 08:08:59
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-05-13 17:46, witek pisze:

    > pozostalo ci zaplacic

    Rozwiązanie najprostsze, ale nie poczuwam się do tego "długu".

  • 15. Data: 2010-05-14 14:52:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ~|_ukasz wrote:

    > Rozwiązanie najprostsze, ale nie poczuwam się do tego "długu".

    sprawiedliwośc społeczna akurat ma tu małe znaczenie.

  • 16. Data: 2010-05-17 08:15:56
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-05-14 16:52, witek pisze:

    > sprawiedliwośc społeczna akurat ma tu małe znaczenie.

    a co do tego ma sprawiedliwość społeczna?
    sprawiedliwość (bez przymiotników i owszem)

    a co mówi na o tym prawo - szukam odpowiedzi na prgb (jednej z ostatnich
    sensownych grup w pl.usenecie)
    z tego, że jakiś bank coś naliczył nie wynika, że zrobił to prawidłowo i
    zgodnie z prawem -- na TEJ grupie chyba nie muszę tego udowadniać?

    co więcej mnie nie chodzi o pieniądze (drobne), ale o ZASADĘ!
    i dla zasady liczę (liczyłem) na jakąś podpowiedź