    From: akala <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pko bp i Mastercard
    Date: Wed, 20 Dec 2006 20:03:48 +0100

    Może niektórym pytanie wyda się śmieszne ale ja czegoś nie łapię:
    Nigdy nie używałem karty kredytowej bo nie miałem takiej potrzeby ,konto
    mam w PKOBP. No i dwa tygodnie temu przysłano mi kartę MasterCard /Silver/
    .Po kilku dniach zastanawiania się podpisałem umowę i aktywowałem kartę
    .Aktualnie okres świąteczny więc za zakupy zacząłem płacić tą kartą. Moje
    zdziwienie wywołał fakt ,że zamiast podania kodu PIN podpisywałem rachunki
    ,panienka w supermarkecie przy kasie nawet nie spojrzała na podpis z
    drugiej strony karty ,po kolejnym zakupie również podpis dzisiaj dwa razy
    podpis więc pytam dlaczego podpis a nie pin a pani bo pan ma kartę tylko na
    podpis ??????.Limit kredytowy jest spory i tak sobie myślę a jak by mi ktoś
    "gwizdnął " ten "palstik" to nim bym zdążył zablokować to nieźle by się
    obłowił. Moim zdaniem bezpieczeństwo równe z e r o , teraz mam pytanie czy
    faktycznie taka karta jest tylko na podpis, bo jeżeli tak to trzeba się
    szybko tego czegoś pozbyć.

    akala