  • 1. Data: 2008-11-09 13:02:08
    Temat: Płacenierachunków telefonicznych kartąkredytową - czy wszyscy operatorzy GSM dajątakąmożliwość?
    Od: k...@o...pl

    Plus tak: https://www.plusgsm.pl/platnosc2

    a co z Orange, Erą, Play?

  • 2. Data: 2008-11-09 13:16:36
    Od: k...@o...pl

    > Plus tak: https://www.plusgsm.pl/platnosc2
    >
    > a co z Orange, Erą, Play?
    Era http://www.era.pl/pl/indywidualni/uslugi-
    porady/platnosci_zarzadzanie/formy_platnosci/karta_k
    redytowa

    wyklucza karty visa i maestro. Jakie polskie banki wydają karty
    których era nie wykluczyła?

  • 3. Data: 2008-11-09 13:20:00
    Temat: Czy kartąkredytową Aliora możnazapłacić rachunek telefoniczny w Erze GSM?
    Od: k...@o...pl

    > Era wylucza karty visa i maestro.
    > Jakie polskie banki wydają karty, których era nie wykluczyła?

    Czy alior wydaje karty kredytowe których Era NIE wykluczyła w regulaminie

  • 4. Data: 2008-11-09 13:26:02
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-09, k...@o...pl <k...@o...pl> wrote:

    [...]

    > wyklucza karty visa i maestro. Jakie polskie banki wydają karty
    > których era nie wykluczyła?

    Era wykluczyła Visę _Electron_, a nie Visę w ogólności. Maestro to AFAIK
    taki odpowiednik Visy Electron. Jak masz Visę Classic, czy MasterCard,
    to płacić można.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-11-09 15:51:30
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 9 Lis, 14:02, k...@o...pl wrote:
    > Plus tak:https://www.plusgsm.pl/platnosc2
    >
    > a co z Orange, Erą, Play?

    Mam abo w Orange i stale obciazenie KK

  • 6. Data: 2008-11-09 16:14:18
    Od: "łun" <...@...com>

    >Użytkownik "badzio" napisał w wiadomości
    >Mam abo w Orange i stale obciazenie KK

    Korzystam z tego samego, ale czy bez stałego obciążenia można dokonać zapłaty kartą
    kredytową przez internet w Orange?

  • 7. Data: 2008-11-09 16:52:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > Plus tak: https://www.plusgsm.pl/platnosc2
    >
    > a co z Orange, Erą, Play?

    Play nie, reszta tak

  • 8. Data: 2008-11-09 18:47:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > a co z Orange, Erą, Play?

    Ere i Play oplacam KK Citibanku.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-11-09 19:36:14
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Ere i Play oplacam KK Citibanku.

    W Playu jako transakcja karciana czy przelew
    z karty i dla Playa to tak jak kazdy inny przelew?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2008-11-10 13:55:31
    Od: "MisiekK" <d...@w...pl>

    > Era wykluczyła Visę _Electron_, a nie Visę w ogólności. Maestro to AFAIK
    > taki odpowiednik Visy Electron. Jak masz Visę Classic, czy MasterCard,
    > to płacić można.

    Apropos Plus także wyklucza karty "płaskie" jak Electron
    --
    MisiekK