  • 41. Data: 2009-12-30 17:59:33
    Temat: Re: Platnosci all*gro a platnosc karta?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > z moich nie a wiem z dosiwadczenia gdyz jestem sprzedawca :)
    > Kasa poszła szybciej w dwoch przypadkach,
    > przed swietami oraz teraz przed sylwestrem, pewnie nie chcieli trzymac
    > bo wiadomo ze jest kilka dni
    > wolnych i ludzie by sie tylko po wk.

    ja bywam sprzedawcą, ale nigdy tej opcji nie zaznaczałem, preferowałem
    płatność na konto, bo myślałem, że przy ww. pobierają jakąś prowizję...

    > P.
    > ps.
    > dzięki za maila dotyczacego Ge

    nie ma sprawy ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 42. Data: 2009-12-30 18:01:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A ja do tego, że sprzedawca twierdzi, że jeszcze kasy nie dostał i nie chce
    > wysłać :). W większości przypadków nie ma problemu i transakcje załatwia
    > się błyskawicznie. No ale pewnie niedługo allegro wprowadzi prowizję i
    > większość nie będzie dawać "Płacę z Allegro".

    przecież kupujący widzi czy sprzedawca kasę dostał czy nie...i być może
    kiedyś będzie tak, że sprzedający nie będą mieli wyboru, żadne przelewy,
    pobrania tylko "Płacę z..." i to w dodatku płatnym!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    przypominam, że na allegro kiedyś nie było prowizji od sprzedaży, ale
    nic nie trwa wiecznie