eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank 13.11 awaria systemuPolbank 13.11 awaria systemu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-fra1.dfn.de
    !feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.134.MISMATCH!postne
    ws.google.com!l1g2000hsa.googlegroups.com!not-for-mail
    From: MM <m...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polbank 13.11 awaria systemu
    Date: Tue, 20 Nov 2007 02:51:36 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 27
    Message-ID: <3...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 91.193.186.99
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1195555897 13101 127.0.0.1 (20 Nov 2007 10:51:37 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Nov 2007 10:51:37 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: l1g2000hsa.googlegroups.com; posting-host=91.193.186.99;
    posting-account=UtT8iwoAAABFh5PSHZLKMyOhFrJ2x1wi
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.24 (Windows NT 5.1; U; pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Content-Disposition: inline
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:430400
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Zajrzałem wczoraj do swojego konta w Polbanku i okazało się że
    przelewy wewnętrzne między kontem oszczędzającym i gotówkowym z dnia
    13.11 i 16.11 wiszą ze statusem "Transakcja przesłana do realizacji".
    Ponieważ na liście przelewów znalazłem jeszcze taki oto kwiatek:
    Status przelewu: ODWRÓCONY
    :) (Capslock mój) a nie jest to literówka bo jest też status"
    Transakcja odrzucona" to postanowiłem zadzwonić do oddziału. Pani nie
    dała mi nawet do końca wyłuszczyć o co mi chodzi. Jak tylko usłyszała
    że chodzi o 13.11 to powiedziała o awarii systemu oraz że jak się
    zgłoszę do oddziału to postarają się przyspieszyć sprawę, tak by
    zaległe przelewy poszły (ciekawe po co). Co do daty 16.11 a także
    "odwróconego" przelewu nie potrafiła mi już niestety nic powiedzieć.
    Jak również tego, czy można jakoś te "wiszące" przelewy anulować.
    Doszedłem do wniosku że to już koniec mojej współpracy z tym bankiem.
    Rozumiem toporny interfejs systemu transakcyjnego ale wolę nie musieć
    się zastanawiać czy wykonany przeze mnie przelew poszedł czy nie.

    Pozdrawiam

    MM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1