    From: MM <m...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polbank 13.11 awaria systemu
    Date: Tue, 20 Nov 2007 02:51:36 -0800 (PST)

    Witam
    Zajrzałem wczoraj do swojego konta w Polbanku i okazało się że
    przelewy wewnętrzne między kontem oszczędzającym i gotówkowym z dnia
    13.11 i 16.11 wiszą ze statusem "Transakcja przesłana do realizacji".
    Ponieważ na liście przelewów znalazłem jeszcze taki oto kwiatek:
    Status przelewu: ODWRÓCONY
    :) (Capslock mój) a nie jest to literówka bo jest też status"
    Transakcja odrzucona" to postanowiłem zadzwonić do oddziału. Pani nie
    dała mi nawet do końca wyłuszczyć o co mi chodzi. Jak tylko usłyszała
    że chodzi o 13.11 to powiedziała o awarii systemu oraz że jak się
    zgłoszę do oddziału to postarają się przyspieszyć sprawę, tak by
    zaległe przelewy poszły (ciekawe po co). Co do daty 16.11 a także
    "odwróconego" przelewu nie potrafiła mi już niestety nic powiedzieć.
    Jak również tego, czy można jakoś te "wiszące" przelewy anulować.
    Doszedłem do wniosku że to już koniec mojej współpracy z tym bankiem.
    Rozumiem toporny interfejs systemu transakcyjnego ale wolę nie musieć
    się zastanawiać czy wykonany przeze mnie przelew poszedł czy nie.

    Pozdrawiam

    MM