  • Data: 2010-08-13 16:31:31
    Temat: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jak to zrobić w systemie on-line ?

    Oficjalna odpowiedź Polbanku: NIE DA SIĘ.

    Jeżeli chcemy anulować źle zlecony w piątek przelew powiedzmy na
    wtorek, to mamy dużą szansę, że tego się nam nie uda zrobić,
    ponieważ jedyny sposób to zlecenie off-line: trzeba napisać maila
    pocztą wewnętrzną z podaniem wszystkich szczegółów i bank
    gwarantuje, że w ciągu *3 dni roboczych* takie polecenie zrealizuje.

    Zleciłem na wtorek. Klops. Być może nawet gdy data realizacji
    przypadałaby w środę, też mógłby być klops.

    Myślałem, że w Polbanku mają konta. Myliłem się :-(

    witrak()