  • 21. Data: 2009-12-16 13:09:55
    Temat: Re: Polbank Era - nie dziala w Niemczech - oficjalna odp na reklam.
    Od: fiki <b...@g...com>

    ale to czysty przypadek ze polbank era nie dzialala(pewnie jakis
    chwilowy problem). w czerwcu tego roku jechalem przez ponad 2
    tyg :niemcy, danie, szwecje,norwegie, finlandie, estonie, lotwe i
    litwe. w kazdym z tych krajow wykonywalem kilka transakcji(w norwegii
    kilkadziesiat) i nigdzie nie mialem problemu z autoryzacja. za to w
    norwegii kilka razy uzywalem kk mbanku i 2 razy nie bylo autoryzacji.
    z karta polbank era rowniez nie mialem nigdy problemow z platnosciami
    w sieci.
    niestety najlepiej miec ze soba kilka kart, najlepiej w roznych
    systemach(ja osobiscie podrozoje z mc/visa/amex, zawsze ktoras
    dzialala).

  • 22. Data: 2009-12-16 13:24:03
    Od: " " <m...@g...pl>

    fiki <b...@g...com> napisał(a):
    > ale to czysty przypadek ze polbank era nie dzialala(pewnie jakis
    > chwilowy problem).

    Odpowiedz banku jasno daje do zrozumienia, ze to nie jest chwilowy problem...
    i nie zamierzaja nic z tym robic. Super bank po prostu...

  • 23. Data: 2009-12-16 20:37:45
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Marcin wrote:
    > Witam,
    >
    > Rozbawila mnie odpowiedz Polbanku na moja reklamacje dotyczaca problemow z
    > platnoscia ich karta Mastercard w Niemczech

    A ktoś próbował używać w Niemczech ich Visy? Będzie działać? Jak nie to
    będę musiał pomyśleć nad inną kartą.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 24. Data: 2009-12-16 20:51:42
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "schliesky" news:hgbgfn$55t$1@inews.gazeta.pl

    > A ktoś próbował używać w Niemczech ich Visy? Będzie działać? Jak nie to
    > będę musiał pomyśleć nad inną kartą.

    Z visą będziesz miał jeszcze większe problemy niż z MC.

  • 25. Data: 2009-12-16 21:17:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 16.12.09 14:09, fiki pisze:
    > ale to czysty przypadek ze polbank era nie dzialala(pewnie jakis
    > chwilowy problem).

    Taaaa, chwilowy. Przez 2 tygodnie 0% skuteczności przy kilkunastu próbach.
    Zwłaszcza, że w tym samym czasie, płatności IO tą kartą działały bez
    zarzutu.

    --
    Pete

  • 26. Data: 2009-12-16 21:19:13
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    xbartx pisze:

    > Kilkanaście gorszy uważasz za coś normalnego?
    Kilkanaście groszy w/s do Polbanku, ale już do mbanku około 4-6gr / 1
    USD rozliczeniowy. Używania KK Polbanku po prostu nie biorę pod uwagę i już.

    > Fakt, że za jakość trzeba
    > płacić, no ale to już według potrzeb.
    Toż pisałem, że za wysokie kursy mają i jest to ich wada ;) Nie tryskam
    radością, że takie są :D

    --
    Michał

  • 27. Data: 2009-12-16 22:06:27
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Michal_Ko napisał(a):

    > Ja z Citibankiem nigdy takich problemów nie miałem, a korzystam z tej
    > karty bardzo dużo w różnych miejscach. Kursy walutowe bolą, ale
    > przynajmniej mam względne poczucie bezpieczeństwa, że zapłacę i w razie
    > czego moja reklamacja zostanie rozsądnie rozpatrzona.

    czy przez rozsądne rozpatrzenie masz na myśli, że nie zapłacisz
    reklamowanej kwoty? żebyś się nie zdziwił... bo ja ostatnio złożyłem
    reklamację w citku i nie uznali warunkowo... musiałem spłacić co nie
    moje a teraz sobie czekam nie wiadomo ile na rozpatrzenie reklamacji.
    Podejście Citka do reklamacji okazało się zwykłą urban legend, niestety.

    PG

  • 28. Data: 2009-12-16 22:38:35
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    witrak() napisał(a):

    > Wie ktoś, czy działa w Austrii ?
    >
    > witrak()

    W Austrii w ogóle mało co działa :) (podobnie jak w DE)
    Ale w automatach zadziałała bez zarzutów (parking na lotnisku, bilet na
    komunikację)

    PG

  • 29. Data: 2009-12-17 14:45:54
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 15 Gru, 17:30, Michal_Ko <m...@n...org> wrote:

    > Kursy może i kuszą ale za dużo już napisano o Polbanku tutaj, żebym się
    > skusił (za granicą nie wydaje prywatnie na tyle dużo, żeby mi się super
    > opłacało w stosunku nawet do Citi- a nie mam zamiaru za to przed nikim
    > świecić oczami).

    Świecić oczami nie trzeba, po prostu wyciąga się inną kartę.
    W przypadku Polbanku faktycznie lepiej mieć inna kartę jako co
    najmniej rezerwową.

    Choć mi na razie się to nie zdarzyło, choć w Niemczech w terminalach i
    w USA nie płaciłem.
    Przez net w necie działała, w żelazku oczywiście też;)
    We Francji, Włoszech, Austrii problemów nie było.

    Łatwo się zwolnić z opłaty rocznej więc może być jako karta do niskich
    kursów dobra.
    Podgląd w necie teraz też ma nie taki straszny.
    Można spłacać z konta mocno oszczędnościowego (choć na razie dopiero
    ustawione, spłata jeszcze nie poszła).
    Co do reklamacji to jedna jest w roku - ciekawe jaki będzie wynik...

    )

  • 30. Data: 2009-12-17 14:58:06
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 16 Gru, 08:16, Pete <n...@n...com> wrote:

    > Dodam jeszcze, że na lotnisku w Madrycie, Polbank Era działała już bez
    > zarzutu.

    Działa także we Francji, Włoszech, Austrii,
    w Niemczech na pewno przez net i w żelazkach;)