eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank i kredyty hipoteczny - fatalna obsługa, nie polecamPolbank i kredyty hipoteczny - fatalna obsługa, nie polecam
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Ochódzki <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polbank i kredyty hipoteczny - fatalna obsługa, nie polecam
    Date: Thu, 21 Feb 2008 22:13:46 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <fpkpi9$uff$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ogrodywloskie.intelnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1203628425 31215 85.232.237.2 (21 Feb 2008 21:13:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Feb 2008 21:13:45 +0000 (UTC)
    X-Sender: o6ZOw4sDUZJ8o/Obu/mi3XRjX1PZ9VhC
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:438925
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Opiszę w skrócie moje doświadczenia z kredytem hipotecznym w Polbanku
    (ku przestrodze). Może się komuś przyda.

    1. Długi czas rozpatrywania wniosku. Trwało prawie 7 tygodni, musiałem
    zmieniać umowę przedwstępną bo przekroczyłem termin. Dobrze że
    właścicielka była wyrozumiała bo mogła zwinąć zadatek i sprzedać
    mieszkanie komu innemu.

    2. Załatwianie formalności. Konsultantka wyglądała na kompetentną i
    miałem nadzieje że to koniec przygód ale... przy zakładaniu konta
    gotówkowego (do obsługi kredytu) przestał działać im system
    informatyczny (kpina jakaś) i musiałem drugi raz zrywać się z pracy żeby
    to załatwić.

    3. Uruchomienie kredytu. Długi czas od złożenia dokumentów do
    uruchomienia kredytu. Przekroczyłem już czas zapłaty, do którego
    zobowiązałem się w akcie notarialnym (5 dni). Właściciele mogą już mnie
    obciążać odsetkami karnymi. Przy składaniu dokumentów zastrzegłem że
    muszę mieć wypłatę do 20go i pani obiecała że tego dopilnuje.
    Dzwonię teraz do oddziału żeby uzyskać jakieś informację ile to jeszcze
    może potrwać i uzyskać jakieś przyśpieszenie. Okazuje się ze pani
    doradca jest na urlopie a zastępca udziela mi odpowiedzi na poziomie
    konduktora w PKP: "panie ja już nic nie mogę, przekazałem sprawę wyżej i
    się rozpatruje, może potrwać do 7 dni roboczych, prosze dzwonić na
    infolinie". Czułem że spuszcza mnie na drzewo ale zadzwoniłem na
    infolinie, tam oczywiście powiedzieli mi że mam rozmawiać z doradcą w
    oddziale i że oni to mogą co najwyżej odnotować moje zapytanie w
    systemie i przekazać do działu kredytów. oczywiście po 2 dniach nie mam
    jeszcze odpowiedzi.

    Reasumując po raz kolejny mam stresa, właściciele nieruchomości tracą
    cierpliwość a ja czuje się jak namolny petent za PRLu. Nie polecam
    kredytów w Polbanku.

    Ochódzki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1