  • 21. Data: 2009-08-01 11:10:14
    Temat: Re: Polbank - rotfl :-)
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com>

    bradley.st wrote:

    > A jak widze / slysze "na chwilę obecną" to zaczynaja mnie zeby bolec
    > na wspomnienie nowomowy mBanku, wiec bylbym wdzieczny za "obecnie",

    polecam również: teraz, w tej chwili, aktualnie :)

    pozdrawiam Piotr

  • 22. Data: 2009-08-01 13:13:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Trzeba podpisac NOWA UMOWE.

    Nie trzeba.
    Można podpisać aneks do starej.

  • 23. Data: 2009-08-01 16:30:27
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 16:07:47 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Złożyłem dyspozycję zamiany MC na Visę (czyli zamknięcia MC i otwarcia
    > Visy z zachowaniem TEGO SAMEGO LIMITU KREDYTOWEGO). Po dwóch dniach
    > dostałem odpowiedź odmowną. Jako powód podano: BRAK ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ.

    Cóż, aktualnie nie masz zdolności, co zrobić.

    > Jednocześnie poinformowano mnie, że oczywiście mogę sobie nadal
    > korzystać z karty MC, którą miałem do tej pory (przypominam - z tym
    > samym limitem).

    Bo nie bardzo mają jak ci tej aktualnej karty zabrać. Jak z niej
    zrezygnujesz to pewnie kolejnej u nich nie dostaniesz.

    --
    Kojer

  • 24. Data: 2009-08-01 19:30:23
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos wrote:

    > I właśnie taki powinien być efekt tyle, że nikomu by się to nie
    > opłacało.

    Zrażanie do siebie klienta tym bardziej bankowi się nie opłaca.
    Zwłaszcza, że wykonanie dyspozycji klienta w żaden sposób nie zmienia
    sytuacji. Co innego, gdyby klient chciał zwiększyć kredyt.

    > Poza tym jak już kartę posiadasz to bank nie bada codziennie
    > czy nadal masz zdolność kredytową i jak się okaże, że nie masz to kartę
    > zabieramy. To byłoby bezsensu.

    Tak, ale w tym wypadku było dokładnie odwrotnie - bank właśnie zbadał
    ową zdolność. Stwierdził, że klient zdolności nie ma i... koniec? Niech
    sobie klient nadal ma kredyt taki jaki miał? To właśnie jest bez sensu.

    --
    MiCHA

  • 25. Data: 2009-08-01 19:39:21
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Robert Kois wrote:

    > Cóż, aktualnie nie masz zdolności, co zrobić.

    A na drugą kartę mam?

    > Bo nie bardzo mają jak ci tej aktualnej karty zabrać. Jak z niej
    > zrezygnujesz to pewnie kolejnej u nich nie dostaniesz.

    Dlaczego nie mogą po prostu wypowiedzieć mi umowy?

    --
    MiCHA

  • 26. Data: 2009-08-02 06:45:50
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 01 Aug 2009 21:39:21 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Dlaczego nie mogą po prostu wypowiedzieć mi umowy?

    Nie chce mi się szukać umowy, sprawdź sobie w jakich warunkach bank może ją
    wypowiedzieć.

    --
    Kojer

  • 27. Data: 2009-08-02 08:47:11
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Robert Kois wrote:

    > Nie chce mi się szukać umowy, sprawdź sobie w jakich warunkach bank może ją
    > wypowiedzieć.

    Mi też się szukać nie chce, ale jestem przekonany, że rzekome obniżenie
    zdolności kredytowej jest dostatecznym powodem.

    --
    MiCHA

  • 28. Data: 2009-08-02 09:54:15
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 02 Aug 2009 10:47:11 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Mi też się szukać nie chce, ale jestem przekonany, że rzekome obniżenie
    > zdolności kredytowej jest dostatecznym powodem.

    Nie tyle powodem ile mozliwością. Zgodnie z regulaminem (paragraf 37) mogą
    wypowiedzieć w takim przypadku, ale nie muszą (Bank zastrzega sobie prawo
    do:).

    --
    Kojer

  • 29. Data: 2009-08-03 08:00:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 14:16:36 -0700, bradley.st napisał(a):

    > Oczywiscie zartuje, ale dzialanie Polbanku jest co najmniej nielogiczne.

    Ale to jest u nich akurat standardem, tudzież dobrą praktyką!

    Xenocide

  • 30. Data: 2009-08-03 08:07:24
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 3 Aug 2009 08:00:43 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Ale to jest u nich akurat standardem, tudzież dobrą praktyką!

    Dzisiaj przetestuję wymianę starej karty na nową taką samą tylko objętą
    promocją, ciekawe jak sobie poradzą ;).

    --
    Kojer